Spiritus Sancti Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Hehe, har ikke tid før det Gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Hva er det her? Kikket gjennom noen sider, og hele prosjektet er jo dømt i dass og ned. At folk gidder å bruke så mye tid på noe som ikke blir gjort ordentlig. Skam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 HAHA, moroklumpen! Når får jeg penger for da jeg kjørte til drammen for deg da? Haha, kjekken<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Betaling nok i seg selv å få lov til å kjøre til Drammen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Betaling nok i seg selv å få lov til å kjøre til Drammen du Hah, drammen er ikke så stas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Betaling nok i seg selv å få lov til å kjøre til Drammen du Hah, drammen er ikke så stas Det er bedre med en dram i timen enn en time i drammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Neste gang jeg ser deg sa jeg! :> *flytter til mexico* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Hvordan blir skjema for ombyggingen fremover? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Motor, drivverk osv skal vel skje først tenker jeg. Lakking må jeg jo få til snart også. Men skal få tak i fangere osv først. Får kanskje solgt e36'n min 1 juledag, da blir det handling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 ok, høres ut som det er noe system ute å går : ) hoho, ja, E36 er jo for nytt : P Hva går eventuelle kjøp ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Spennende lesning, begynner å ta form nå Ser gromt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Nydelig farge!!! Meir bilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 ok, høres ut som det er noe system ute å går : ) hoho, ja, E36 er jo for nytt : P Hva går eventuelle kjøp ut på? Blir jo da fangere, sideskjørt osv. Med tilhørende klips. Diverse pakninger, diverse småtteri til motorbytte. Nye bremserør hele veien. Lykter hele veien osv.. Bare småtteri igjen. Spennende lesning, begynner å ta form nå Ser gromt ut Takk:) Nydelig farge!!! Meir bilde!!! Ja, liker fargen:) Kommer noen bilder om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Så mange sider, og jeg har enda ikke postet noe her. Det er en skam det. Dette er jo bare et über gromt prosjekt, som jeg absolutt skal følge med videre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Så mange sider, og jeg har enda ikke postet noe her. Det er en skam det.Dette er jo bare et über gromt prosjekt, som jeg absolutt skal følge med videre på. Hehe, takk:) Det er bare å følge med vidre, snaart blir mye gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå