Spiritus Sancti Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 som en klok mann engang sa: time vil shåww. Haha, det kan du faen meg si:P Lenge siden det har skjedd noe her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 fått gjort noe i det siste med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreyer Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 steik for et prosjekt du har her Spiritus! *mesunlig* har selv vurdert s38 motor, men tror det blir bare s50:( tenker på å lage meg en tråd selv å se hva folk sir:P men håper du legger ut bilde av når du putter i motor(om det er gjort) samt intrijør:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Bare S50? Er da aldeles ikke bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Nå har jeg faktisk begynt å gjort litt småtteri med den! Bestillte no klips og sånt i går. Så skal gjøre alt klart til montering, så jeg får lakkert bilen før 13 januar hadde jeg håpa på.. Håper bare lakkeren har tid;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Nå må dere kjøpe det greiene jeg skal selge så jeg får denne driterbilen ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Synes jeg og Vill ha update bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Lite som skjer her nå gitt.. Lest igjennom hele tråden din, så veldig bra ut det du har gjort hittil! Tenkte jeg og en kamerat skal få i gang et sånn her prosjekt til nesteår, blir vldig dyrt men.. er verdt det, hehe Stå på, dette blir bra, skal følge med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Jaja, dette går jo selvfølgelig ikke som planlagt!! Alt blir bare utsatt, utsatt, utsatt, utsatt, fra andre parter.. Denne bilen er KANSKJE klar innen høsten. Nå som endelig arbeidslysta er tilbake skal jeg jo fasan meg i militæret.. Også om ei uke itillegg! Huffameg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Nå jeg skal si at bilen står ferdig i garasjen? Hahahahaha, jævla mye..;D Nå skal 3,8'n selges. Og en hel e36 m3 hentes fra England. Så da kan jeg sette i motor selv med litt hjelp fra selveste Lindgren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Ta å send en ny søknad på S50, så se hva de sier på en 320. De andre som har fått det til, har 325. Ikke skjønner jeg hvorfor det ikke skal gå, men på biltilsynet i Skien, har de vist utalt at det må være 325. Men du hører jo til Tønsberg, så kansje Petter skjønner litt mere, for vi håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Søknad er sendt, prosjektet er såvidt påbegynt igjen og første tråden er oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Pussa litt på bilen. Håper å få levert den til lakk iløpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Tøff arbeidsbenk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Ikke dum den, akkurat bygd ny. Ganske lik den forrige bare med litt forbedringer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå