Gå til innhold

Luftemotor Radiator

larry
 Share

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg varme! i varmeappret på hakk 4. men hvor sitter mostanden? som må byttes ut? for og få hakk 1,2 og 3

ble godt varme inni bilen.

men måler i speedometet er på blå. og starer på rød når bilen er kaldt..

selv om jeg byttet givern til en som har hvert på en motoren som funket bra som hørte til bilen.

den feilen har hvert der hele tiden.

snakket med T-K Bilservice som er linket opp her på forumet på høreside.

dem sa at bilen ikke fikk registert at jeg har byttet sensor før jeg kjører en på en speislmaskin for og resette ecu ellernoe? fått det av vist her før men. hvordan jeg få løst det problemer med målern.

Gass problemet er sånn vriker som gass går på halv.. må holde gass pedalen inni lenge før den kommer for fult! litt treig før motroen kommer.. men bilen går jo kjempestille og bra.. ellers..

så trenger hjelp til vidre feilsøking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

viftemotstanden husker jeg ikke hvor ligger. Men foreta deg ett søk her på forumet så finner du nok en tråd om det, for det har vært oppe før;) Gass problemet må du nok forklare nærmere, skjønte jeg ikke en dritt av. :P Spesialmaskinen du prater om er vell diagnose verktøy, men jeg ser ikke helt sammenhengen mellom instrument og hjernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. jeg har søkt men ble litt usikker fordi var litt delte menner om hvor den var plasert etter de forselige modlene..

Jo gass problemet er litt rart.. den er treig på gassen.. ikke respns med engnag må holde peddalen inni en stund før den kommer! hvis du skjønner?

den er tregg før gass respnen kommer.

kan ha peddlen inni 1. 5 ser før skjønner at jeg har tråkka den i bånd :> da bynner dne å jakke..

det de mente er at "insumente ikke skjønner at jeg har bytte en giver før de blir 0 stillt.

ellerno mente han på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...