Gå til innhold

E36 coupe - Kebab killer


GangstaP
 Share

Anbefalte innlegg

Dette prosjektet ble startet i høst da jeg kjøpte en 92-mod 318IS. Den ble EU godkjent i desember-07 og har rullet 185000km.

Da jeg kjøpte den var det montert M3 frontfanger, M3 speil og øyelokk. Har ikke bilde fra dagen jeg kjøpte den, men jeg jeg lappet sammen en GT leppe, og da så den slik ut dagen etterpå:

tubilv6qfr1z94jtrig8.jpg

På grunn av militærtjeneste har ting gått litt sent, men nå er jeg ferdig utvendig.

Men jeg var jo ikke fornøyd med det. I ettertid ble det handlet inn:

- M3 sideskjørt

- M3 GT vinge

- Angel eyes

- Crystal baklykter

- Bakrutesenker

- Blå perlemor (Fast & Furious lakk)

Så har ting bare blitt montert i helgepermer fra militæret, og har blitt slik:

ibj1nc.jpg

2n1ul3l.jpg

2j6qth.jpg

1z4a7hf.jpg

Så sendte jeg bilen til lakkering - blå perlemor Fast & Furious lakk. Har bare noen få bilder fra prosessen:

28a2rmd.jpg

jfeqo4.jpg

Sluttproduktet:

ip8igtkucbz88yj37qvy.jpg

Fremtidige planer er:

- Skinn interiør

- M-tech innvendig

Gleder meg til å få på hvite MOMO felger til våren..! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.. =)

Sånn, da var det et bilde av rumpa på bilen.. :P

Ja, de nederste øyelokka var stygge.

Er meget fornøyd med fargen. Den kommer ikke skikkelig frem på bildet da, men jeg skal ta noen bedre bilder når været blir bedre her. Her regner det så fælt.... =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil ja! Har du klare lykteglass i fanger? ser det ikke helt.. Hva med og montere Xenon der også, så det lyser som bare F derfra også? :wink: Men da får du ikke lov å bruke de om kvelden!

Nye sideblinklys? Hvorfor

lakkerte du ikke håndtakene på bilen i samme slengen egentlig? :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det.. Det skal byttes til klarglas i tåkelysene, glemte å skrive det.. Det er litt sånn småting igjen utvendig.. :P

Har tenkt på xenon i AE og tåkelys, men jeg får se.

Jepp, nye sideblinkere..

Jeg hadde egentlig tenkt å ha svarte lister rundt hele bilen. Da hadde det passet med svarte håndtak.

Men så fant jeg ut at jeg heller ville ha lakkerte lister, og da var det for sent å lakkere håndtakene.. Bilen ble lakket en dag, mens listene, fangerene osv ble lakket dagen etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerte listene for å slippe å handle meg mtech lister.. :P Neida, men jeg tok bare en råsjans og lakket de.

Skal kjøpe nye vinterdekk på alufelg neste vinter. Til våren har jeg hvite momo felger som venter. Tror det blir en fet fargekombinasjon.

Sorte nyrer? Det er kanskje en idè? Da burde jeg kanskje ha sorte angel eyes òg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var jo å ha sorte lister rundt om for å få kontrast. Er jo egentlig ganske pent med litt sort plast, men nå ble de lakket.. :P

Ja, kan nesten ikke vente med å få på sommerfelger.. Må nok vente litt lenger.. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det var vel bare personlig - jeg likte ikke fargen. Så der er vi nok forskjellige.. :P

Jeg syns at en bil med den stylingen, chrome angeleyes, chrome grill og crystal baklykter passer en litt mer spesiell farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tror det blir veldig pent med hvite felger, passer ekstremt til blå bil spørr du meg. tror de svarte nyrene blir helt ok samme løktene dine jeg.. man kan lissom ikke tenkte pga jeg har chrome lykter så må jeg ha masse chrome detaljer for da kommer det til å ende opp som den værste lexus tralla! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...