///MoePower Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Helorange blinklysglass må du bytte ut hvis du skal ha de hvite, nytter ikke å ta ut noen hette. Hvis du har hvite glass men en orange prikk inni kan du ta ut en hatt/bytte til sølvfarvet pære som blinker orange slik de har nevnt over her. Et annet alternativ er at du kjøper inn rød lyspærespray/sotespray som du sprayer et lite lag av over blinklysdelen av lykten, dermed får du helrøde baklykter med hvite ryggelys. Hvis du skal ha lyktene blanke slik at de ser nye/orginalt farvet ut så må du nesten ha noen lag klarlakk over lykteglassene etterpå, så ser lyktene helt perfekt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 det var ei hette inni mine som gjorde at jeg kunne ha lyse pærer, og så blinket det oransjt... hvis du har oransjt deksel på baklyktene, så må du nok kjøpe nye... koster vel 8-900 per lampe tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ok, da må jeg ha nye lykter. Men føler at noen hvite lykter er hvitere enn andre..så hvite at en tilogmed ikke trenger sølvpære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Nei, er vel check kontroll på de minste computerne også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ved bestilling av baklykter er det alternativ med eller uten "check control"..er vel varsling ved gåen pære eller ikke..er det bare biler(E36) med stor kjørecomputer som har varsling ved gåen pære..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Nei, er vel check kontroll på de minste computerne også...Hvis det ikke er digital klokke men slik med visere..da er det vel ikke computer eller noe som helst check control eller noen varsling om gåene pærer..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Nei, da er det ikke det!!! Om du ikke skal sette det inn en gang da;) Er noen biler med analog klokke det ligger lagt opp til kjøre computer i også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ok, hvordan ser jeg på tilkoblingene til den originale baklykta om jeg har opplegg for check control til baklykta..? Hvis det er lagt opp til computer i min bil vil jeg svært gjerne få tak i computer, men er vel evt uansett bare lagt opp til liten computer..? Lyden av den analoge klokka hver gang minuttviseren tikker over er mildt sagt irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hvet faktisk ikke ossen du kan se det bak på lyktene, aldri forska på det. Var hvite og røde på den når jeg kjøpte den. så har aldri vært av. Men du kan jo sjekke forann om du tar ut klokka og boksen under den og ser litt nedi der om det ligger en plugg der til kjøre computer. Ellers så får du tak i byggings sett, men er masse jobb å legge opp da. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ok, håper jeg har slik plugg til computer..og det beste hadde vert hvis det er utetemp-føler også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 MID med 7 knapper har ikke check-control uansett. Tror ikke noen E36 ble installert med check control module uten å faktisk ha check control MID eller full OBC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Jeg har den minste kjøre computeren da. Men har check conrtoll.. Og hvet om noen som har blitt overrasket over å finne kabler til kjøre computer ferdig lsgt opp... Men om det er lagt opp til check controll hvet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå