Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter chassisnummer så er det foretatt karosseribytte i 2003. Har selv hatt en lik bil med navi og tv funksjon. Navi'en i disse eldre modellene er rimelig utdatert synes jeg. Hadde selv en mkI navi, regner med det er samme i denne siden det er en 97 mod. Navien er treg og gammeldags i forhold til en ny garmin. Tv funsjonen vil ikke fungere når det gamle analoge nettet blir lagt ned. Da må du eventuelt invistere i en ny digital video modul. Ellers var jo prisen veldig hyggelig, men trekker ned med noe lang km stand og ukurant farge kombinasjon i interiør.

Skrevet

vært og henta bilen...ble iallefall positivt overrasket...er mørke ruter på bilen så det grønne interiøret er faktisk ikke tydelig.

var noe småplukk, så fikk prisen en del lavere...men gikk meget greit samt alt av utstyr fungerte...nettop kommet hjem fra kristiansand til oslo nå og er strålende happy:)

• 2 months later...
Skrevet

Har selv grønt interiør i grønn bil og var skeptisk da jeg så det på bilder, men synes det fungerer bra i virkeligheten (hadde ikke kjøpt det ellers). De fleste tenker ikke over at dasjbordet er grønt en gang, og stoffsportseter i grønt tror jeg ser bedre ut enn skinnseter i grønt da..

Hvordan går de beige setene sammen med resten av interiøret da?

Skrevet

er byttet ut alt i interiør..alt grønt er no sort/beige..ble en STOR jobb..dashbord var ikke enkelt å bytte..men er happy med jobben han duden som eier bilen:)

skal se om jeg får lagt inn bilder senere ikveld!

Og ja..det grønne interiøret var faktisk penere i virkeligheten enn på bilder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...