Anderslien Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Jeg har kjøpt en sånn M-tech girkule med lys til bilen min nå. Kjøpte med sånn ledningsnett, men hvor skal jeg koble det til? Takk for svar
Springsteen Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 med ledningssett skal den nok bort på lysbryteren.. iallefall gjelder dette for e36, har ikkje så mye erfaring med e46
Anderslien Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Lysbryteren? Det er ikke mulig. Er kun med en veldig kort ledning. Så skal nok på noe i nærheten av girkula.
BreitBau Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Hehe.. jeg har koblet min på lysene i Askebegeret..
Anderslien Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Leste litt på et E46 forum, og der står det at de kobler den til sigarett tenneren. Så jeg får kanskje prøve det da.
Superbeetle Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Leste litt på et E46 forum, og der står det at de kobler den til sigarett tenneren. Så jeg får kanskje prøve det da. Må rette litt på min bror som har svart litt tidligere i tråden. Ledningsnettet til e36 skal kobles bort på dimme-bryteren for instrumentlysene. Man kobler kontakten fra girkulen inn bakpå bryteren og kobler orginal kontakten til bryteren innpå denne igjen.. Ang e46 så vet jeg ikke... Er det org ledningsnett du har kjøpt? Sigarettenneren har vel konstantstrøm(kl.30) så da vil vel kulen lyse hele tiden.
Eksos Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Lyset til sigarettenneren er den rette plassen å ta strøm ifra
BreitBau Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Ja jeg lader nå mobilen min og pspen min selv når bilen er av.. Så i MIN bil er det ikke noe løsning å koble denne til der.. Lysene i askebegeret, varmereguleringa, og bryter for elektriske vinduer dimmer etter dimmebryteren.. Så noen av disse kan være løsningen? Sette på en strømtyv rett og slett..
Anderslien Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Jeg har nå ordnet det. Det jeg gjorde var å finne ledningen til den pæra til askebegeret, så kutta jeg de og brukte skjøtene som var med på girkula. Var med sånne skjøter som det går 4 ledninger på. Så nå har jeg lys i askebegeret og på girkula Ble kjempe fint. Eneste er at lyset er litt rødere enn lyset i resten av bilen, men ikke noe jeg tenker mye over. Syntes det ble veldig bra
Hans Thomas Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Er vel bare å koble på en av knappene rundt girkulen? går jo strøm ut til de. Jeg gjorde det med min.
Mexos Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Det skal kobles inn på dimmerbryteren som Superbeetle har forklart. Skal ikke være nødvendig å klippe i noe hvis man har det originale ledningsnettet.
Bare_egil Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Jeg har kjøpt en sånn M-tech girkule med lys til bilen min nå. Kjøpte med sånn ledningsnett, men hvor skal jeg koble det til?Takk for svar hvor fikk du tak i denne?
Anderslien Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Kjøpte den på ebay. Kom på 500kr med frakt og alt. Ingen toll eller moms. Original bmw del. Så billig det Anders
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Koblet min på lyset i askebegeret. Det lyset var så svakt at det ikke gjorde noe å ofre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå