haugen1 Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Holder på med et E30 som er en 85-mod 323 prosjekt og har holdt på en stund med det....legger ut bilder av det først nå og litt info: planene på bilen M-tech2 komplet sorte lykter rundt om sorte blinklys rundt om justerbart senkeset m-tech stoff interiør sort taktrekk El takluke kansje El vindu Gull lakk med mye efekt shadowline lister alt pulverlakert understell fram/bak (nesten ferdig) Powerflex foringer rundt om. 40% sperre litt sotede ruter Kansje center eksos Trimmet 2l M20 fra Autotrim i tr.heim...Veiv fra en 2,3, Porta/plana topp, chip, kvasskam, 325 insug/luftmengede måler, grenerør fra sebring og resten i sebring. EBC sliset og borret skiver Green stuff klosser +++++++++ Litt som er gjort: Kalkblåst karoseri jeg har nå rustsveiset ferdig fjærna hjulbrønn og limt inn 4mm alu plate grunnet karoseri og mattet klar til lakk +++ Noen bilder: (KOMMER FLER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Hm..bra karosseri då.. og planene er jo idiotsikre..dette må bli bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Ja, skulle gjerne sagt at det var en fin bil, men kanskje litt tidlig fårløbig! Så, fin kaross! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 litt flere bilder Noen bilder av ny verksted på myrbostad: Noe av dele lagere me E30 deler: (til salgs endel) Nabo prosjekt Opel c-kadett: EBC skivene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Jeg er imponert! Du er meget grundig i hva du gjør og har tydelig en ide med det meste! Du har ganske lik tankegang som meg i hva som kler en E30 bra. Jeg satt bare å nikket og nikket på alle punktene nedover, bortsett fra noen få Den ramma til chassi'et var genial. Må forsøke å snekre ihop noe sånt jeg også da jeg starter. Ta gjerne mye bilder av M-tech II modifikasjonsprosessen! Lykke til, meget bra hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 nice. dette blir svin bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ja jeg skal ta mye bilder framover og har mye mer på data'n som endel blirlagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Noen fler bilder av verksted tatt den 9.2-08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Nye org sideskjørt Og noen bilder av Motor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 noen bilder av sperre ombyging.....idag er altunderstell blitt andblåst og venter på pulver lakk =) Noe understell små biter etter blåsing: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 dette blir sinsykt bra. stå på og hold oss opdaterte med masse bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Dette kommer til å bli bra.. Og ganske strøkent verksted også.. Jeg vil også ha noe sånt. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 takk takk ü jep blir mye bilder under veis....men får ikke til og legge inn bilder som er over 2mb det er domt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 nydli prosjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Blir ikke den der E30en bra så vet ikke jeg. Stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå