Kristian Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Send til me å du Haugen: kristian_inorbit@hotmail.com
bmwmaxi Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Fin e28, men har dem åpnet opp for og få godkjent ombygg. fra høyre til venstre styrt igjenn? Var et par butikker som måte legge ned for et par år siden når det ikke gikk lenger. De sier at da er det et ikke typegodkjent"ece" karosseri lenger. siden høyre styrt skall har et annet delenr.
haugen1 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Hmm har snakket litt med BT i Trondheim og molde og de sier at det skal ikke være noe problem. Er en Supra i trheim som akurat er godkjent om bygd ratt.
haugen1 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Selger ei getrag 262 gearkasse om noen er int???
haugen1 Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Hær vær rolig og lite skruing i garasjen i det siste pga mangler man penger mangler man deler huff Har fått koblet motor kontakten, sett litt på ledninger og Hvet ikke hvor jeg skal gjøre av alt :0 er jo ikke plass i orginal dekselet. Har kjøpt meg e30 m3 mellomaksel som ble montert idag med ny opplagring og hardykobling og nye syrefaste skruer sefølgelig som resten av bilen. Får meg e30 m3 bremser bak i neste uke så da begynner det og bli. "Hjelp" hvilken eksos kan jeg kjøpe elr hva skal jeg lage?
haugen1 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Noen tips til eksos bygging og lyddempere??? Bilder noen?
SSM Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Her er litt av det jeg brukte som inspirasjon til min eksos; Her er min eksos:
SSM Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Du må bytte plass på desse på motoren. Det øverste fra varme apparatet skal på røret på motoren og det nederste skal på toppen på motoren.
haugen1 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Takk for bilder og info hva blir forskjellen på og ha det slik og bytte om da?
haugen1 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Hvilke lydnivå er det på bilen din med det dær da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå