SSM Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Noen som har en formening om hvilke olje som er best? nermer seg oppstart nå. Neste uke håper jeg Agip Racing 10w/60
haugen1 Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Fått gjort en liten økt idag med og montere servo slanger og modifisert oljetanken så jeg fikk den lavere pga peilepinrøret. Og eksos er på plass med lamda.
haugen1 Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Fått litt mer ting på plass i motor rommet
SSM Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Alt ser veldig bra ut, men jeg har min tvil til at det vil funke med den lamda plasseringen. Siden de går på hver sin cylinder bank. En på 1-3 og en på 4-6
haugen1 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Takk takk fikk laget oljekjøler slange idag og trekt de med syrefast stålomspunet strømpe ) Da vart løfte bukken fra 1976 solgt også så da er det bare og finne seg en ny
Joachim_M5 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Alt ser veldig bra ut, men jeg har min tvil til at det vil funke med den lamda plasseringen. Siden de går på hver sin cylinder bank. En på 1-3 og en på 4-6 Det blir ikke problem i det hele tatt, eneste som muligens kan bli ugunstig er at det kanskje kan bli litt kald eksos til sondene så langt bak, og da vil den feite på litt. Men d vil vise seg..
haugen1 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Sliter med og få start på skiten. Virker som jeg ikke får gnist elr bensin sellom jeg tvangkjører pumpen fra dær reelet sitter i motor rommet. Noen som har vært borti dette ?:0
haugen1 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Ja men mangler gnist og tror ikke heller dysene går.
haugen1 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Har du en i kan prøve da? veit du ka motstand den ska ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå