haugen1 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Takk alltid hyggelig med tilbakemeldinger
haugen1 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Fikk byttet olje tryks bryter på s50'n her om dagen men ikke til hjelp :/ da blir det vell til og bytte rådelager :/ Men har også et problem med at motoren ruser seg opp endel når jeg starter den og er vanskelig og få ned på tomgang noen innspill på dette? Sent from my iPad using Tapatalk HD
haugen1 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Ja godt mulig men den kommer seg ned på tomgang tilslutt.
haugen1 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Må vell grave framme denne om noen mnd også få alt på stell
haugen1 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Da har jeg fått Mail med BT at jeg får godkjent bilen på Hartge grunnlag. Eneste at jeg må frem legge den dokumentasjon på Norsk. Noen her inne som har dette?)
Kristian Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Da har jeg fått Mail med BT at jeg får godkjent bilen på Hartge grunnlag. Eneste at jeg må frem legge den dokumentasjon på Norsk. Noen her inne som har dette?) Den dokumentasjonen som b.t trenger ligger jo på serveren deres! Gjeng med tilbakestående apekatta ta der.
Runar-CSi Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Vi skal vel være fornøyd med at Gundersen endelig godtar Hartge H35-24 dokumantasjonen og tillater inntil 330hk og 350nm i E30 karrosseriet. En gledens dag dette!
noia87 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Lest igjennom hele tråden nå. Liker bilen og alt arbeidet du har lagt i den. Kult at du har brukt en 4dørs da de fleste velger coupe. Gjennomført prosjekt. Følger med her.
Joachim_M5 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Vi skal vel være fornøyd med at Gundersen endelig godtar Hartge H35-24 dokumantasjonen og tillater inntil 330hk og 350nm i E30 karrosseriet. En gledens dag dette! Faen me på tide at gjøken he våknæ!
Kristian Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Vi skal vel være fornøyd med at Gundersen endelig godtar Hartge H35-24 dokumantasjonen og tillater inntil 330hk og 350nm i E30 karrosseriet. En gledens dag dette! Joda, sant det! Frustrerende læll makan bajas!
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Faen me på tide at gjøken he våknæ! Ikke noe for tidlig nei akkurat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå