Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Skrevet

Fikk byttet olje tryks bryter på s50'n her om dagen men ikke til hjelp :/ da blir det vell til og bytte rådelager :/

Men har også et problem med at motoren ruser seg opp endel når jeg starter den og er vanskelig og få ned på tomgang noen innspill på dette?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Da har jeg fått Mail med BT at jeg får godkjent bilen på Hartge grunnlag.

Eneste at jeg må frem legge den dokumentasjon på Norsk.

Noen her inne som har dette?:))

Skrevet
Da har jeg fått Mail med BT at jeg får godkjent bilen på Hartge grunnlag.

Eneste at jeg må frem legge den dokumentasjon på Norsk.

Noen her inne som har dette?:))

Den dokumentasjonen som b.t trenger ligger jo på serveren deres! Gjeng med tilbakestående apekatta ta der.

Skrevet

Vi skal vel være fornøyd med at Gundersen endelig godtar Hartge H35-24 dokumantasjonen og tillater inntil 330hk og 350nm i E30 karrosseriet. En gledens dag dette! :-D

Skrevet

Lest igjennom hele tråden nå. Liker bilen og alt arbeidet du har lagt i den. Kult at du har brukt en 4dørs da de fleste velger coupe. Gjennomført prosjekt. Følger med her.

Skrevet
Vi skal vel være fornøyd med at Gundersen endelig godtar Hartge H35-24 dokumantasjonen og tillater inntil 330hk og 350nm i E30 karrosseriet. En gledens dag dette! :-D

Faen me på tide at gjøken he våknæ! :)

Skrevet
Vi skal vel være fornøyd med at Gundersen endelig godtar Hartge H35-24 dokumantasjonen og tillater inntil 330hk og 350nm i E30 karrosseriet. En gledens dag dette! :-D

Joda, sant det! Frustrerende læll ;) makan bajas!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...