B. Sveigdalen Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Noen som har stående en E39 delebil? F.eks et vrak som selges i deler? Lite trolig, men jeg er i så fall interessert i litt diverse småplukk av interiørdeler.
Vegar br. Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1786927 Men mener han sa at han hadde solgt det meste.. Og forresten er det ikke m-tech bil, slik det står..
fredrije Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Heisann! Hva trenger du? Jeg har masse deler til salgs. De stammer fra en 1999 modell 530 diesel Touring. Har blant annet; - Skinninteriør (sand/beige). (Komplett og i bra stand) - Dørtrekk (skinn) - Avtagbart hengerfeste (komplett med skruer) - Matter - Rollotrekk - Deksler til bakluke og bagasjerom - Dashbord - Hanskerom - Pyntelister (komplett i mørkt polert tre) - Midtkonsoll - Midtarmlene - Bremsekalipere og skiver - Kombiinstrument - Front- og bakfanger - Front- og baklykter - Tåkelys (fanger) - Håndbrekk (M5) - Sikkerhetsbelter (svarte OG sand/beige) (altså 2 sett) - Elektriske avblendbare ytterspeil - Multifunksjonsratt - Deksel på dørstolpene framme (innvendig) + + + Ta kontakt hvis du skulle finne noe av dette interessant. Med vennlig hilsen fredrije
Lkoddenes Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Har du fått det du trenger? Hvis ikke, hva trenger du? Jeg har noe småtteri til E39..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå