525 Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Hvordan ta av BMW merket som står framme på panseret Kunne ikkje finne skruer eller noe indikasjon på korleis eg skal få det av, når eg kikket på undersida av panseret. Regner da med det er limt eller klippset fast. Gode tips
BRIO Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Emblemet vippes forsiktig opp med et tynt skrujern eller lignende. Bruk et tøystykke eller lignende så du ikke tar lakken
525 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Emblemet vippes forsiktig opp med et tynt skrujern eller lignende. Bruk et tøystykke eller lignende så du ikke tar lakken Takk for hjelpen Regner med det er eit klips som holder det da Får no bestille eit nytt så eg får vekk det gamle utslitte Karbon kanskje
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Ligg laangt unna skrujern! Ta heller og vipp opp matta under panseret ditt og trykk emblemet opp! Tryggeste måten, jeg lagde noen fine hakk i lakken på gamle bilen min da jeg skulle være lur å bruke skrujern....
Marstrander Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Plastkile gutter, plastkile Alfa og omega for alt av demontering av listverk og diverse både invendig og utvendig på bilen.
BRIO Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Klarte det greit uten hakk, men en plastkile høres trygt ut. På emblemet er det to pinner som står i plastklips som står i panseret. ikke noe problem å bruke de gamle på nytt, men jeg kjøpte klipsene for sikkerhetsskyld.
525 Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Ligg laangt unna skrujern! Ta heller og vipp opp matta under panseret ditt og trykk emblemet opp! Tryggeste måten, jeg lagde noen fine hakk i lakken på gamle bilen min da jeg skulle være lur å bruke skrujern.... På min bil kommer eg ikkje til under panseret, så eg må nok prøve med eit skrujern eller noke lignende Takker for mange fine tips... Godt forum dette her
Frode D Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Bare legg noe papp eller lignende mellom lakk og skrujern så slipper du å stygge merker
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Papp holder ikke! Går igjennom! men prøv med et visakort eller noe hard tynn plast.
camxer Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Hvorfor glemmer alle ut om mannens beste venn... "Duct tape" anyone?
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Et skrujern går glatt igjennom ducttape, tro meg
camxer Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Kanskje fordi de du har vært borti var ikke av særlig god kvalitet? Klarer meg helt fint etter to runder med duct tape rundt spissen på skrutrekkeren, men i dette tilfellet så må jeg si at det ville ha vært et dårlig ide... Du ville ikke ha klart å få skrutrekkeren mellom emblemet og panseret med så mye duct tape på spissen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå