en325ic Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 BS.. FYSJ må si mæ enig der. gikk jo bare et halvt år før æ fikk speilan som æ bestilte! hadde glæmt av at æ hadde bestilt bare plutselig en dag kom det en lapp i posten!
tuniluni Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 joa, den lærte seg litt, men langt ifra perfekt, noen prosedyre eller hvor lang tid brukern på å lære seg denna perfekt?
tuniluni Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 nei, nå gir jeg opp, tilbake med originalt, den ville ikke gå noe særlig på tomgang,
Aroid Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 har du sprayet noe på filtre? vist du har det så har det lakt seg en olje film over varme tråden i LMM å da funger den ikke. Så ta ut LMM å spray den med startgass eller bremserens inni LMM, å ikke kom fysisk borti tråden inne LMM.
tuniluni Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 jeg fant ut feilen! lmm begynte å fuske så fort jeg bevegde lmm litt til siden eller bakover.. den tålte ikke å bli flytta ett par cm fra der den sto originalt. sjukt følsom greie det der:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå