Moon-BMW Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 har en 1995 BMW 328 og det hender seg av og til at kjørecomp. piper 3 ganger uten at det kommer noen ting opp på skjermen det kan skje om den står i ro og når jeg kjører hva er det den prøver og fortelle meg...???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 hmm kan være klokka som sier i fra at den er hel det gjør min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 hmmm, det hadde vært no, trur ikke det er det, men kan sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Min piper som regel når temperaturn går til 3+ grader. Noe dær kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 det gjør den, men det er et pip og da kommer det opp på displayet at tempen er under 3+ dette er tre pip etter hverandre uten at noen ting skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Min piper når jeg skrur av bilen 2 ganger, men er ikke liksom et pip, er litt merkelige lyder! Er det sånn den piper? Eller er det PIP, PIP, PIP?! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 det er pip pip pip det kan komme når jeg kjører og når den står på tomgang, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Dette lurer jeg og på! Det kommer 3 pip rett etter hverandre. Hos meg er det ikke noen sammenheng med når det skjer. Kommer bare plutselig. "PIP, PIP, PIP" Og nei det er ikke samme lyden som varsel for under 3 grader. Dette gjelder en 96 328i... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 hehe, ser ut som at vi lurer på det samme:) har samme bil bare 95mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Jess, så jeg henger meg på her. Utrolig irriterende å ikke vite hva det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
just_me Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Den skal pipe 3 ganger når minuttene er på 59, jeg lurte også lenge på hva dette var Tror ikke den skal pipe 3 ganger for noe annet.. sikker på at det ikke er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Jo det kan stemme for den peip 16.59, men hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Tror faktisk det skal pipe ved rundt +3 grader for de som har tempmåler, for å påminne deg om at det kan være glatt ute. sett bort i fra om det piper midt på sommeren også da. Tror heller ikke det skal pipe om du starter bilen mens tempen er allerede under 3+. Er helst om du starter opp over 3+, og kjører mens den synker slik at du er forberedt. ...kanskje? edit:(så forresten i etterkant at dere hadde en annen lyd når gradene sank) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 nettopp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå