Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerforeldrene mine har tenkt litt på å kjøpe seg en lettere brukt 2007 modell 520d nå. Den hadde nesten alt utstyr, utenom navigasjon. Den har jo skjerm og greier, men har ikke det installert. De spurte selgeren om det var mulig å ettermontere, men det var visst helt umulig ifølge han. Noe jeg tviler sterkt på. Hva må gjøres for å ettermontere dette i en E60? Har jo skjermen, så hva trengs eller?

Går det ann å kjøpe et ettermonteringssett?

Skrevet

Du får kjøpt et ettermonteringskit, men det koster desverre alt for mye i forhold til hva det smaker. Disse kitene koster minst 30-40 000kr avhengig av om det er Business eller Professional. I tillegg kommer montering (+ at man må ha ny interiørlist om dem velger professional). Det er en stor og omfattende jobb. Jeg vil tro ferdig montert og alt klar så har det kostet 50-60 000kr..

Skrevet

Kjøp en bil som har det utstyret dere vil ha i utgangspunktet.. det er alltid enklere og billigere!

Ellers så er det jo ikke noen krise om den mangler navigasjon heller, man får jo navier for en god tusenlapp nå, og de kan byttes ut med årene, i motsetning til de som er integrerte og bare blir gammaldagse etterhvert.

Skrevet

Det er ett ikke tema som sakt over. Koster mellom 60 000 og 70 000.

Vi har gjort det på en 2002 X5 og det kom da på i overkant av 50 000.

samme er det med parkeringsensorer. Kommer på ca 50 000 foran og bak. vi solgt en 540 touring uten pdc grunnet at kunden synes det var stygt. når vi solgt den for andre gang ville gjerne den nye kunden har pdc intill han hørte hva det kom på!

Styr unna bilen eller kjøp tom tom!!

Skrevet

Fant et ettermonteringskit til 21.000kr med frakt fra USA. Original del. Blir sikkert litt toll og moms, men uansett billigere enn her. Da vet jeg hvertfall det. Takk for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...