Frode D Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Et kjapt spørsmåle, fåes vader-stolene i den blå/lilla fargen? Har kun sett de i sort eller beige. Denne fargen jeg tenker på:
John H Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Ja si det, har aldri sett det, så de er nok ikke enkle å få tak i hvertfall, De finnes vertfall i svart, grå, beige, brune og litt lysere brune, hvite, grønn og alcantara og hvit og Lilla! + i alcantara da i forskjellige farger Så dette er muligens det nærmeste du kommer? Individual seter, slike som M3e30 har
Frode D Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Okei, de var tøffe de du posta bilde av der, men det hadde kræsja i min bil med det hvite på de. Jeg tror jeg har sett vader i lilla så om det er mulig å få tak i, så skal jeg lete til jeg finner!
Haug Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Du kan jo trekke de om da? Men koster sikkert flesk det også.
Frode D Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Går jo an det også, men blir dyrt å først kjøpe stolene og så trekke de om. Dessuten blir det vanskelig å finne nøyaktig lik farge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå