Gå til innhold

Mine BMW'er

1stmejt
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja, gratulerer så mye med en svært pen E60. Gleder meg til å se flere, gode bilder og ikke minst når den etterhvert blir oppgradert. Få gjerne til noen bilder sammen med ex-E60'n min.. Selv om jeg ikke får sett den i virkeligheten nå, så hadde det vært morsomt å sett den på bilder hvertfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk! Oppgraderinger er underveis! Bilder av min og "din" skal vel ikkje være umulig å få til heller :D

Det var godt å høre. Er det forresten 192 hesteren eller 218 hesteren du har i din? Pøs på med bilder når du får oppgradert. Ingenting annet er mer morsomt enn å bla igjenom en tråd som dette fulle av bilder.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk! Oppgraderinger er underveis! Bilder av min og "din" skal vel ikkje være umulig å få til heller :D

Det var godt å høre. Er det forresten 192 hesteren eller 218 hesteren du har i din? Pøs på med bilder når du får oppgradert. Ingenting annet er mer morsomt enn å bla igjenom en tråd som dette fulle av bilder.. :D

Det har du helt rett i! For øvrig syns jeg de originale 545-felgene passer utrolig godt til E60. Perfekt blanding mellom størrelse, utssende, veigrep og bekvemmelighet. Gratulerer så meget med flott bil. Moro at det er så mange her som har fått seg E60. Skal bli spennende så få rapporter på hvordan disse bilene er å leve med når de får litt kilometer på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...