1stmejt Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Tror ikke det blir Hartge. Kom over disse felgene på finn. Synd at akkurat disse er i gunmetal, tror ikke det vil passe så godt på min titansilber. Men ellers var designet flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 tror gunmetal hadde vært spot on jeg igrunn, kunne gitt en veldig fin kontrast til sølvfargen på bilen. hvis du kunne tenkt deg hvite felger, så har en kompis av meg noen tøffe til salgs: http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=42450050 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Kansje du har rett. Får gruble litt på saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Gratulerer med felgkjøp;D Flotte glis du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Hva i helv... du trenger ikke 4, gi meg 325'en takk! flotte glis indeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Rolig nå! Har bare 325'en De andre er solgt for lengst. Endet opp med å handle felger i dag. Det blir spennende å få de på om en god ukes tid! Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 hva ble det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Det ble de gunmetal-grå Forgestar F14 felgene. Handlet med haajehaa Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Nå må vi snart få se bildene av bilen med nye felger:) Flott 3er by the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Det blir nok ikke før i neste uke. Dekkene er bestilt og kommer i dag eller mandag, gikk for Michelin Super Sport i 235/35/19 og 265/30/19. Felgene kommer i neste uke. Og jeg må komme meg hjem fra havet. Men bilder skal bli Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Fikk på hjula i dag. Ble ikke så verst Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 He du Hartge felgane enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Negative, dei vart returnert. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 det der ble spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Ganske fornøyd:) skal dra frem speilrefleksen en dag og få tatt noen bedre bilder. Er på helgetur til Trondheim, og merket litt subbing i bakskjermene på ujevne veier etter Halsa. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå