Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Er det stor forskjell i bunndraget på disse motorene? Synes min M50B20 er så slapp under 4000. Hvordan er en M50B25 vanos i forhold til en M52B25TU? Når kom M50B25 med vanos? Er det verdt slitet og pengene å skaffe en vanos fremfor en vanlig B25? Stor forskjell under 4000 på M50B25 og B20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 0-100 2 sek raskere..Sier vel sitt? M50B25 har mer drag jah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 det er ikke 2 sek forskjell på b25 uten vanos og med enkel vanos vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Nei, tidene er like der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 At det går bedre forstår jeg. Det er 50 hester til. Men finnes di kun på topp? Er ute etter litt bedre mellomregister. B20'en jeg har går greit nok fra 4000 til sperra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Vanos skal ut ifra artikkler jeg har lest ha et bedre bunndrag fra 3500rpm, har jeg sjønt dette riktig? Iallfall på min m50b20 merker jeg at det skjeer noe mere postivt når 3500rpm overstiges. Effekten av enn b25 og b20, bør jo b25 virke sterkere iallfall om ikke akselerasjon ikke er det vil jeg tro. Når de forsjellige motorene hadde sin overgang finner du vel under Motorguide her på bimmers til venstre eller online etk vil jeg tro. Om det er verdt dette vil jeg tro er noe du selv definerer som bedre egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Takk for svar. Brutter har en M52B25 i en E46 coupe, og den går så jævlig mye bedre. Er jo bare 20 hester til, men den har TU. Aksene ved 2000 omdreininger finnes jo ikke sammenlignbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Ja m52 er nyere motor og hva dette skiller i nm er jeg noe usikker på også. Laget en liten data vs oppstilling mellom E34 m50b20 VS E39 m52b20 her om dette kan være artig se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Det var da en jævlig fæl bakfanger på den E39'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Det var da en jævlig fæl bakfanger på den E39'en M5 fanger fra Kerscher.Rullende prosjekt bil det der. Vel ruller vel ikke nå da ny motor er under montering om du kikker på denne tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Se der ja. Kjedelig med alublokk fra BMW ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Er det stor forskjell i bunndraget på disse motorene?Synes min M50B20 er så slapp under 4000. Hvordan er en M50B25 vanos i forhold til en M52B25TU? Når kom M50B25 med vanos? Er det verdt slitet og pengene å skaffe en vanos fremfor en vanlig B25? Stor forskjell under 4000 på M50B25 og B20? Nå spurte du jo etter B25 kontra B20... IKKE B25 kontra B25TU Er vel noe bedre drag i vanosen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Venta på denna her brutter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå