Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle få demontert sikringsboksen for å montere siste rest av ledningene til grøftlysene, fikk ikke opp den bakerste torxskruen. Bestemte meg da for å dra innom bmw Strandveien auto a.s for å få de til å gjøre resten av jobben for meg. Jeg hadde da ødelagt hode på skruen.

De utførte jobben og det virket. Så oppdaget jeg etter en uke at de hadde slått istykker sikringsboksen for å få demontert boksen min.

Da dro jeg tilbake for jeg var ikke interesert i at de skulle ødelegge boksen, bare slipe ned hodet eller noe slikt. Sa til de på forhånden at de skulle si ifra hvis det ble noe uforutsett, det gjorde de da ikke.

Dro tilbake og forklarte de saken idag, jeg hadde klart å ødelegge boksen selv regmer jeg med. De var ikke intereserte i å la meg slippe regningen eller å skifte ut boksen for meg.

Lurer da på hva dere synes om Strandveien Auto a.s.

Noen som har opplevd noe der?

Jeg kommer aldri til å dra dit noe mer ihvertfall. Det er helt sikkert.

Skrevet

ja men hvilken framgangsmåte skal jeg ta da. Var der idag og de sa at de ikke ville erstatte noe.

Må vel inn med noen lover eller ta kontakt med forbrukerrådet.

Skrevet

Jeg har hatt bare problemer med strandveien auto, har vært innom der to ganger i forbindelse med inbrudd i bilen (forsikringselskapet brukte de) og begge gangene fikk jeg dårlig behandling. Spesielt den andre gangen da de måtte bytte begge dørlåsene, tok dem 5 uker før de klarte det:x

Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Delelageret på Strandveien Auto. Har bare brukt verkstedet en gang og var ikke råimponert, men de gjorde no jobben. kjenne to av mekanikerne der, som jeg vet er flinke. Men Han ene som jobber i verkstedskranken på Strandveien liker jeg ikke. Føler ikke at han er spesielt interessert i kunden når jeg prater til han. Mest sannsynlig han du også har vært i dialog med? har hørt mye rart om både Emm Sport og Strandveien Auto. Går alltid røverhistorier om verksteder. Det beste er ens egen erfaring, men den er jo hos deg ikke den beste i dette tilfellet.

Skrevet

Var i dialog med de på tlf igår. De lovet å ringe opp men ingen ting skjedde. Pratet med jurist idag og han sa jeg har alle rettigheter på min side. De må reparere sa han. Han sa jeg må gå til forbrukerrådet, noe jeg skal gjøre imorgen.

Idag dro jeg bortover og de sa jeg skulle få delene, men de kom ikke til å gjøre jobben. Han var skikkelig frekk hele tiden og spurte meg hva jeg har ville gjort vis jeg var de og sa at de ikke var trollmenn. Han sa forøvrig at de aldri ødelegger hodene på skruene også. Noe jeg da tviler på.

Han sa det ikke var noen annen måte å få det til på enn å ødelegge sikringsboksen min. Tviler også på dette da jeg selv har fagbrev som industrimekanikker og veit at hvis jeg hadde hatt mitt gamle verksted skulle jeg ha fått det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...