Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har irritert meg utallige ganger over servicen og verkstedets nivå på strandveien. De skulle gjøre en garantijobb på bilen min, noe som skulle ta 1-2 uker. Dette tok vel i overkant av 1 mnd. En ting er værtfall sikkert, stol ikke på :

1. tidsfrister de oppgir

2. at de ringer deg opp .

De greide faktisk en gang å låse inn nøkkeln min i bilen da den sto på verkstedet der.( hvordan er det mulig?)

Da ringte de ja! og ville at jeg skulle komme innom med en reservenøkkel. Etter mye ''om og men'', hentet de meg på jobb og kjørte meg hjem og jeg ga sjåføren nøkkelen. hehe

Skrevet

Mulig det er reklame...

Men vil du ha BMWen hos en som er entusiast og alltid prøver å gjøre noe ekstra, er en mulighet å sette den inn der jeg arbeider:

http://www.norservice.no

73 88 08 08

Verksmester vet jeg er spesielt interessert i å kikke på bimmerne som kommer inn, og aldri gir meg før jeg får det til.

Vi er rimelige på pris...

Fikser også spesielle ting som elektronikk,ettermontering,feilsøking osv.

Evt ta kontakt med meg.

Skrevet
Mulig det er reklame...

Men vil du ha BMWen hos en som er entusiast og alltid prøver å gjøre noe ekstra, er en mulighet å sette den inn der jeg arbeider:

http://www.norservice.no

Du jobber på Norservice du ja :) De kan jeg anbefale! Har faktisk jobbet der en ukes tid :) Var utplassert der 1 uke via bilskolen når jeg gikk vk1 kjøretøy :) Virket som en veldig seriøs plass som ytet det lille ekstra :) Prisene er vel heller ikke noe å si på nei. Var Stig som hadde ansvar for meg når jeg var der, og han var ikke så begeistret for Bmw såvidt jeg forsto :) Foretrakk vel Toyota. ;) Men han gjorde ikke no dårligere jobb på de fordi. ;) Tror jeg skal ta etterkontroll på eu'n min der :)

Skrevet

Jobbet der i 4 måneder, har siste praksis før fagprøve.

Fått ny verksmester fra tidl DAS auto(strandveien).

Har vel fått nytt lokale,byens største merkeuavhengige.

En del nytt utstyr osv.

Er vel bare meg som BMW mann der he-he :D

Skal hilse Stig i morgen :D

Skrevet

Har vært innom både Strandveien Auto og EMM Sport og kan anbefale EMM Sport. Strandveien har ikke gjort en dårlig jobb de to gangene jeg har vært der, men ble mye bedre mottat hos EMM. De strakte seg langt for å hjelpe og var mye billigere enn Strandveien Auto. Eksempel: skiftet begge svingarmforingene på bakstillingen på cab'en og de tok 1500 for jobben, mens SA skulle ha nesten 2000.

Skrevet

Er vel bare meg som BMW mann der he-he :D

Skal hilse Stig i morgen :D

Spørs om han husker meg da ;) Er 4 år siden jeg var der nå(Huff, tiden flyr!) Han var innom å kjørte gokart på jobb til meg ifjor sommer og da husket han meg ikke :lol: Husker enda han ga meg streng beskjed om å holde meg langt unna olja vi skulle tappe av en diesel motor på en fredag. Lukta etter den satt nemlig så godt i at det tok seg dårlig ut om jeg skulle tafse på no damer den helga :lol:

Men back to topic: Bmw CCN medlemmer har 10% rabatt på verkstedet til Strandveien Auto, så blir noe billigere å bruke de da, men er ingen vits hvis service'n ikke er god nok. Jeg kommer nok mest til å handle deler der i fremtiden. Har så god dialog med gutta på delelageret. :wink: Synd at en person på verkstedet skal ødelegge så mye for ryktet til et firma.

Skrevet

Har hatt inn bil på strandveien en gang, og er fornøyd. Fikk byttet aircondition-modulen på en 2002 e39 pga. pixelfeil. Jeg sjekka egentlig prisen på ny, men de sendte inn søknad på bytte til ny, selv om garantien akkurat hadde gått ut.

Ellers er jeg strålende fornøyd med delelageret, de hjelper alltid til med tekniske løsninger for å bytte delene. Har vært borti verksted som holder igjen slik informasjon bare for at du skal sette den inn. dessuten hjelper rabatten fra BMW carclub (18%) veldig godt på.

Ellers kan jeg absolutt anbefale å sette inn bilen på norservice, å kommer den da til ske1eton er du sikkret at bilen blir tatt godt vare på. Han har hjulpet meg med det meste på min bil å er en flink mekaniker.

Skrevet

Må si at Strandveien imponerte meg da de skiftet veiv\kam sensor til meg.. Ga meg go info, var hyggelig og det gikk fort..

Men Strandveien gjorde en stygg feil da de skulle sjekke bilen for om topp-pakning va gåen hos meg.. De sa det IKKE var lekkasje og de hadde trykktestet silynderne og de var heeelt tette..

De skulle ha ca 20k for denne jobben.

Min far har jobbet i mange år på Steinkjer Bil og jeg sendte den dit.. De fant lekkasje mellom tredje og fjerde silynder med engang og sendte toppen for planing\sliping og gjør alt som må gjøres for å få bilen perfekt for en mye billigere penge...

Skrevet

Mexos: skulle hilse fra Stig, han husket han hadde truffet deg i fjor på go-cart :D

Einar: takker for det!

Vi har fått nytt lokale som er byens største merkeuavhengige med 12 bukker i allefall og egen PKK-linje osv.

Og grunnen til at jeg vil ha bimmere inn på verkstedet er at jeg synes det er stas, og begynner å bli litt lei feks Franske.

Håpet er å få startet eget, evt få jobbe på merkeverkstedet, når fagbrevet er i havn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...