Gå til innhold

Hvordan få lykte glasset blankt igjen ?

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

autosol er metal polish, kan brukes på crom, bart metal aluminium ol. Kan få det meste av Ulakkerte flater speilblankt med det, har selv polert toppdeksel, tunnel på scooter ol med dette, tar litt tid men.

Kom med tilbake meldinger på glass da, jeg har brukt turtlewax prenium på inn og utside av glass, samt alle ruter på bilene mine, ser nytt ut :D

Skrevet

har handlet noe humbug på ebay jeg skal prøve på min E61 da glassene er "sandblåste"...

får se om det blir noe resultat!!

noen som vet om bare glass til E 61 da??

fannt bare hele lykter.. 10.700,-Nkr stk.. huff

Skrevet
hvordan brukes det da? vaskes det bare av tilslutt eller?

Kan jeg bruke det på chrome-listene inne i bilen også?

Jeg vet ikke om jeg hadde brukt Autosol innvendig, ettersom dette gjerne er "plastikk-chrome".

• 1 year later...
Skrevet

Jeg har også dette problemet på min e39. Lykten på høyre side foran er helt matt av steinsprut og diverse gjennom årenes gang. Men synes det virker så vanskelig å få de av, hvordan gjøres dette? Og, får jeg kjøpt disse ytterste plastdekslene billig noe sted?

Skrevet
Jeg har også dette problemet på min e39. Lykten på høyre side foran er helt matt av steinsprut og diverse gjennom årenes gang. Men synes det virker så vanskelig å få de av, hvordan gjøres dette? Og, får jeg kjøpt disse ytterste plastdekslene billig noe sted?

er lykteglassene av plast på e39?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...