Eirikhand Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 legger ut nåken bilder av bilen min hva synst dere?
bård Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Ser fin ut den, men hva med bilder av motorrom for der ser det vel ikke orginalt ut lengre:) Flere biler takk.. Men bilen skriker etter senk, også ville jeg fjærna sjakkmønsteret, bytta baklykter og gjort om litt på eksosen. Flere biler takk..
Eirikhand Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 skal få tatt flere bilder og den skal litt meir ner mmot bakken ja
Snook Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Liker den farge/felg komboen¨du har veldig godt. Likte best bilde nr 2! Vaneligvis liker jeg ikke AE på e30, men her så det faktisk ganske bra ut.. Litt mer skeptisk til sjakkbrettet og bakenden under skiltet! Men ser ut som en meget fin bil du har ellers!!
ingard Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Lookin good.. Men ville nappa av (hvis det går ) sjakkbrettet og den klistrelappen i frontruta. Og bytta baklykter, for det krasjer helt på e30..
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Behold flagget bak du! Syns det var passende, særlig mtp fargen! Litt artig å ha noe som ikke alle andre har! Da er jeg heller skeptisk til den eksosen og bakfangeren!
andybooy Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 må si meg eni at eksosen kunne vært gjort noe med, er jo nesten så man må henge varsel trekanten på di men ellers pen bil:D
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Mulig jeg er spesiell, men jeg syns faktisk det er drittstilig med slike flagg, NÅR det ikke blir for mye og når det ser fint ut!? Er dte bare meg!?
andybooy Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 flagg kan være stili de;) så lenge alt annet stemmer
Larsegutt Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Baklyktene er ikke noe for meg. Eksosen kom litt langt ut. Bakfangeren ikke min stil. Bør senkes bak. Det er MIN mening... Ellers lekker farge, og fin bil....
Eirikhand Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 skal få prøvd å tatt nåken bilder dei nærmeste dagene av motorrom osv
carlhaakon Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 meget pen bil synes de brok 1 felga passer bra på E30 eneste jeg ikke likte var eksos anleget
Bjørnar_ Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Hmm, dustebakpotter, dustebakfanger, dustekanalskjørt, dustedekor, dustespeil, dustebaklykter...noe jeg har glemt? Beklager altså, men jeg kan ikke si jeg har sansen for noe annet enn en original og clean E30 med fine hjul og et senkesett.
325ixturbo Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Hmm, dustebakpotter, dustebakfanger, dustekanalskjørt, dustedekor, dustespeil, dustebaklykter...noe jeg har glemt? Beklager altså, men jeg kan ikke si jeg har sansen for noe annet enn en original og clean E30 med fine hjul og et senkesett. hva er det som gjør deg til petter smart da? få se bilder av bilen din da? alle kan ikke ha likense biler, syns denne var grei jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå