bmwmsport Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Geir Ove er en stor skalla mann med verdens kuleste fornavn, og har nettopp kjøpt seg ny bil. Mer kunne jeg fortalt, men det er ikke godt for forumet! Ey! Helt skalla er jeg vel strengt tatt ikke enda da.. Men ny bil blir det på lørdag!!
EirikL Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Hans Thomas kjører riktig bil, men har foruroligende god kunnskap om hallikvirksomheten i Nord-Trøndelag Han er søring og mer er det umulig å si med sikkerhet uten å kjenne ham.
bunny Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 EirikL skal til haugesund på Kiss konsert i sommer
Michael Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Michael: Heter Micheal Vik, bor på Son, kjører en E36 coupe og jobber som lærling. Ellers liker han menn med stor bart, evt så er han fan av Borat.! Kan også nevne at han 20 jan ble medlem på www.frantzenracing.com rått....hva er nicket ditt på franzen ??
smez Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 prøver jeg å da.. bunny mann fra hagesund med en 323 coupe type e46. med sansen for raske båter
-Roger- Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Roger kjører som et svin har tilogmed ødelagt en aksling, kameratene hans pleier å kjøre i fylla han er rørlegger og bruker altfor mye tid på bimmers Her var litt feil og litt rett ja Har ikke ødelagt en aksling, men har en 320 bil med 2,5 motor og vil bytte diff slik at jeg får riktig utveksling! Da trenger jeg ny aksling Har ikke mange kompiser som kjører i fylla og er sterkt motstander av fyllakjøring!!! Kanskje litt fordi en kompis av meg ble drept i fyllakjøring Men jeg er rørlegger og i følge samboeren så bruker jeg altfor masse tid på bimmers
StianA Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 Roger kjører som et svin har tilogmed ødelagt en aksling, kameratene hans pleier å kjøre i fylla han er rørlegger og bruker altfor mye tid på bimmers Her var litt feil og litt rett ja Har ikke ødelagt en aksling, men har en 320 bil med 2,5 motor og vil bytte diff slik at jeg får riktig utveksling! Da trenger jeg ny aksling Har ikke mange kompiser som kjører i fylla og er sterkt motstander av fyllakjøring!!! Kanskje litt fordi en kompis av meg ble drept i fyllakjøring Men jeg er rørlegger og i følge samboeren så bruker jeg altfor masse tid på bimmers du er rørlegger og får kjeft av dama fordi du er alt for mye på bimmers men hvem får ikke d`?`
Hyggmaister Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 En av de få aktive kvinnene her på bimmers, heter Astrid og er fra karmøy. Kjører en 520 hun er svært glad i, og har også en 07mod SUV av en eller anne type som er til salgs for øyeblikket Helt sikkert en kjekk jente
Glenno Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 smez hyggelig fyr med høyt stemmevolum, rå og smittende latter. Litt kjekkas og ligger helst på høyt turtallsperre på treff. ,sparer heller ikke på hestene under kjøring En av lederne i Romerike gatebilklubb og stått som arrangør på bimmers Ringbane treff. Motoren hans sto i flammer etter hardkjøring og søling av olje under påfylling. Har vel 3 biler av riktig merke der 635csi er et prosjekt mål han prøver få istand innen sommeren. Sønn av Muska her på fora.
smez Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 smez hyggelig fyr med høyt stemmevolum, rå og smittende latter. Litt kjekkas og ligger helst på høyt turtallsperre på treff. ,sparer heller ikke på hestene under kjøring En av lederne i Romerike gatebilklubb og stått som arrangør på bimmers Ringbane treff. Motoren hans sto i flammer etter hardkjøring og søling av olje under påfylling. Har vel 3 biler av riktig merke der 635csi er et prosjekt mål han prøver få istand innen sommeren. Sønn av Muska her på fora. hehe det må jeg si var en bra forklaring
[space] Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Glenno heter Glenn, og fra et stykke nord for Drammen, om jeg ikke husker feil? Han kjører en pen orginal (og høy ) e34 520 touring, og er ofte sett på treff i BMW/Williams jakke. En ivrig sjel som vel var mannen som fikk igang minitreffene vi hadde i Drammen. Helt klart hyggelig type
maurtin Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 [space] her driver med data som yrke, er 28år og kjører enn 320 E46. Har også samboer Aktiv bruker
[space] Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Du sitter nok på gammel info 30 år og singel er det som gjelder for øyeblikket... (30-års krisa )
Azeton Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 ":1bq2gwld]Du sitter nok på gammel info 30 år og singel er det som gjelder for øyeblikket... (30-års krisa ) Ja, du lagde jo tråd om dette. Vurderte Porsche å greier for å nyte singel livet litt maks var det ikke sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå