toomas Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 siden hvem brukern over meg her allerede har avslørt seg selv kan jeg jo spørre dere bimmers kara Hvem er jeg?
Mexos Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Du heter Tomas og jobber som mekaniker i Holmestrand. Kjører E36 coupe og har vært medlem på forumet siden 19. november 06. Har m-tech styling og er derfor muligens skapmedlem av original polizei.
Vmaxx Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Vet fint lite om fyren, annet enn at han angivelig er 20 år og studerer i feil by. Har til gode å møte han og bilen på treff, selv om han har vært der samtidig som meg.
M6 Bjørn Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Siden jeg har vært lite aktiv her på forumet det siste året så kjenner jeg ikke noe til Vmaxx..... Men nicket kan tyde på motorsykkelinteresse også?
SteffenM2 Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 M6 Bjørn Virker som en fyr i rundt 30årene, med sans for BMW'er. Entusiast? Ellers vet jeg lite.
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Heter Steffen, er fra Moss og kjører moped, 16 år. Ivrig fotografspire på de fleste biltreff Trenger konstant haik hit og dit. Har visstnok et gammel 02-prosjekt stående.
-Anders- Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Dr. S mener jeg å ha fått med meg heter Tomas. Kar i slutten av 20 åra, starten av 30 fra norges eldste by. Ivrig entusiast, med god smak, svingende humør, og sterke meninger
Thomaz Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Anders.. Er fra Elverum, men bor i by`n nå.. Akkurat fått igjen førerkortet etter at det gikk litt fælt.. Kjører en utrolig pen e36 Er visst åsså hardsomfae;) hehe
tmice Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Ja si det, har nesten et bra nick, Kjører M3, ellers er det pent lite man vet ja
Hitokiri Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Thomaz... Fint lite. Men om jeg ikket tar feil har han en nesten nylakkert rød M3 som er svært så lekker EDIT: Hm. Der svarte visste tmice samtidig som meg. Vet ikke så mye om Tmice heler, annet enn at han har kommet med noen gode E39-innspill i mine tråder om alt som er galt på bilen min
Spiritus Sancti Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Hitokiri lurer på om han har xenon i e39'n sin.. Noe ingen finner ut av, det er pga noen jalla lykter den forrige eieren monterte.. Fra bergen. Virker som om han har kjørt ihjel endel bmw'r oppiennom tida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå