Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden hvem brukern over meg her allerede har avslørt seg selv kan jeg jo spørre dere bimmers kara

Hvem er jeg?

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du heter Tomas og jobber som mekaniker i Holmestrand. Kjører E36 coupe og har vært medlem på forumet siden 19. november 06. Har m-tech styling og er derfor muligens skapmedlem av original polizei.

Skrevet

Vet fint lite om fyren, annet enn at han angivelig er 20 år og studerer i feil by. Har til gode å møte han og bilen på treff, selv om han har vært der samtidig som meg.

• 2 months later...
Skrevet

Siden jeg har vært lite aktiv her på forumet det siste året så kjenner jeg ikke noe til Vmaxx.....

Men nicket kan tyde på motorsykkelinteresse også?

Skrevet

Heter Steffen, er fra Moss og kjører moped, 16 år. Ivrig fotografspire på de fleste biltreff :)

Trenger konstant haik hit og dit. Har visstnok et gammel 02-prosjekt stående.

Skrevet

Dr. S mener jeg å ha fått med meg heter Tomas. Kar i slutten av 20 åra, starten av 30 fra norges eldste by. Ivrig entusiast, med god smak, svingende humør, og sterke meninger ;)

Skrevet

Anders.. Er fra Elverum, men bor i by`n nå.. Akkurat fått igjen førerkortet etter at det gikk litt fælt..

Kjører en utrolig pen e36 :)

Er visst åsså hardsomfae;) hehe

Skrevet

Thomaz... Fint lite. Men om jeg ikket tar feil har han en nesten nylakkert rød M3 som er svært så lekker :)

EDIT: Hm. Der svarte visste tmice samtidig som meg.

Vet ikke så mye om Tmice heler, annet enn at han har kommet med noen gode E39-innspill i mine tråder om alt som er galt på bilen min :P

Skrevet

Hitokiri lurer på om han har xenon i e39'n sin.. Noe ingen finner ut av, det er pga noen jalla lykter den forrige eieren monterte.. Fra bergen. Virker som om han har kjørt ihjel endel bmw'r oppiennom tida..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...