Hyggmaister Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Neida, shorty røyka bare litt mange trær (shorty=hasjbrukernavn ) og kjøpte seg derfor en Volvo Nei vettafaen jeg... Stianosthus...e46 touring, clean og pen, bor i Flekkefjord.
StianA Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Neida, shorty røyka bare litt mange trær (shorty=hasjbrukernavn ) og kjøpte seg derfor en Volvo Nei vettafaen jeg...Stianosthus...e46 touring, clean og pen, bor i Flekkefjord. hyggmaister minner meg egentlig om stiffmaister i americkan pie filmene hehe no fense han startet også tulletråden resten er vel sagt før?
Hyggmaister Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Steve Stifler er en sammenlikning jeg kan tåle hehe... Angående tulletråden skal jeg ikke ta noe av ettertennings ære på den...Hadde aldri vært inne på denne siden en gang når den ble startet Vil jeg tro Kongstian: Har dysleksi, men sliter sjelden med å lese innleggene hans Noe mer enn det kommer jeg ikke på i farten uten å sjekke det mer opp
StianA Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Steve Stifler er en sammenlikning jeg kan tåle hehe...Angående tulletråden skal jeg ikke ta noe av ettertennings ære på den...Hadde aldri vært inne på denne siden en gang når den ble startet Vil jeg tro Kongstian: Har dysleksi, men sliter sjelden med å lese innleggene hans Noe mer enn det kommer jeg ikke på i farten uten å sjekke det mer opp nå leste jeg litt feil nick her men ellers stemmer dette hehe
StianA Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Analyze this kan jo prøve;) du bor ikke langt unna meg ser jeg, siden du bor på stathelle. du har en justy noe jeg også har. du heter muller? til etternavn? alder ca 20 år og er mørk i håret? du liker e30 og er på utkikk etter en e30 ix du liker hmm rock musikk eller trance? håper jeg ikke er helt på jordet da
plumbo79 Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Bor på Stathelle og kjører en sølvgrå ix ,er alltid på let etter en e30, ble døpt mulle mekk av arbeidskolegaer er 28 år mørkt hår å liker rock
-Roger- Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Mulle Bor på Stathelle og kjører en sølvgrå ix ,er alltid på let etter en e30, ble døpt mulle mekk av arbeidskolegaer er 28 år mørkt hår å liker rock
plumbo79 Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Roger kjører som et svin har tilogmed ødelagt en aksling, kameratene hans pleier å kjøre i fylla han er rørlegger og bruker altfor mye tid på bimmers
viplash Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Ingn som tørte og prøve seg på meg her assa
K Landre Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Du heter Christian, bor i Hvalfangst og malingsbyen Sandefjord. Jobber som IT konsulent og kjører E34 518
Klinz Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Viplash er fra sandefjord.Kjøreein e34 518I Har hatt litt diverse bilen altfra japansktil tysk.Håper for hans del de blir fleire tyskere:-) Er opptatt av:Kjør hardt kjør stil, kjør i grøfta med et smil
bimmert Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Klinz er fra stord. liker farten, men ikke bråstoppen. vert borti litt forskjellige biler, men nå ruller han rundt i en 320 touring om tyder på at han har barn og samboer/kone har i skrivende stund 232 innlegg å rutte med;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå