Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kjøper vel egentlig en PS3 for å spille PS2 spill? De fleste som kjøper PS3 har allerede en PS2 hjemme, uansett får du kjøpt en PS2 for 799,- NY hvis du absolutt skal spille PS2 spill. Hardisken går det ann å bytte selv, og vips så har du 120 GB hvis du vil.

Men lykke til med salget, tror ikke du får solgt den for over 8000,-

Skrevet

Gjetting på priser hører vel strengt tatt ikke hjemme i en salgstråd! Må du absolutt få ut hva du tror han får for den så send heller en PM istede for å ødelegge tråden.

Skrevet

Vis dere er bare ute etter å snakker om å dyr den er DRITER LANGT FAEN I DERRE! ja måtte få det ut. vikinfjord gjør susen hehe :P

Meen som bår sier. Entusiast PS3 , se på QXL.no før dere Dreper min ps3. folk får mye får de, siden noen Vil ha det lille ekstra. kompis av meg solgte sin for 10 tusen , uten noe ekstra utstyr. så at jeg skal få 8-9000.- burde gå greit, vis ikke har jeg den heller selv ;)

Skrevet
Hvem kjøper vel egentlig en PS3 for å spille PS2 spill? De fleste som kjøper PS3 har allerede en PS2 hjemme, uansett får du kjøpt en PS2 for 799,- NY hvis du absolutt skal spille PS2 spill. Hardisken går det ann å bytte selv, og vips så har du 120 GB hvis du vil.

Men lykke til med salget, tror ikke du får solgt den for over 8000,-

Lol.. somsakt, en Orginal M3 er mer værd en en Ombygd M3. blir det samme her.

noen vil ha det orginalt. og betaler for det. (ENTUSIAST), andre vil ha det ombygd :wink:

Skrevet

Har ikke noe i mot at du selger den for 9000 i minstepris, men det må vel være lov med en liten diskusjon? :P Jeg søkte litt på google etter PS3 selges, men fant verken en 60 GB eller 80 GB til salgs for 9000.. Ikke på QXL heller. Men lykke til med salget. :)

Det er mulig at det er jeg som ikke skjønner det derre entusiastgreiene helt. Jeg klarer liksom ikke skjønne at en PS3 60GB kan være entusiastvare allerede da den ble solgt for inntil 1 måned siden, på enkelte steder. Mulig det er jeg som har for lite kunnskap, skal ikke si noe om det. :wink: Skål Dirtydicky

Skrevet
Har ikke noe i mot at du selger den for 9000 i minstepris, men det må vel være lov med en liten diskusjon? :P Jeg søkte litt på google etter PS3 selges, men fant verken en 60 GB eller 80 GB til salgs for 9000.. Ikke på QXL heller. Men lykke til med salget. :)

Moderatoredit:

Nei 316 (og de andre som har diskutert her...), det er ikke greit med en diskusjon når selger IKKE ønsker det.

Selger har satt prisen her, og for de som føler den er for høy - gå videre til neste tråd.

Ved flere "usaklige" innlegg vil jeg stenge tråden. OK?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...