mcfire Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Har en 320i e36 1996. Driver å lurer på om jeg skal bytte inn i nyere bil, eller finne på noe å gjøre med den. Kanskje jeg kan få noen tips her inne. M52b20 motor som har gått 238000 Servicehefte er fulgt og medfølger bilen Sportsseter Sportsratt Klimaanlegg Nye dempere bak Airbag foran M sportunderstell fra fabrikk El vinduer foran Fjernstyrt sentrallås med defa alarm Sommer (225) Vinter (205) Hvite blinkers Ingen rust CD/mp3 spiller Utetemp m/varlser/dato/klokke Strøkent interiør Bilen går som ei klokke. Hva burde jeg kunne forvente å få for bilen ved et eventuellt salg? Er veldig glad i den, så tips om hva jeg kunne gjort med den mottas også med stor takk Her er noen bilder...
Turok Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Pen bil da hadde ikke skadet med en m3 front, øyelokk, m3 speil og m3 innsats til bakfangeren kan nevne mer men vet ikke hvormye du har tenkt og bruke/legge i den (skader ikke med en sub eller gode høytalere, hvis du ikke alerede har det da? )
mcfire Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 Interiørbilder kommer... M3 front, speil, etc har jeg tenkt på. Men så er det dette dilemma om jeg skal prøve holde den mest mulig original eller style. Uansett en ny front og speil hadde gjort seg Har tenkt på angeleyes også. Sommerfelgene er jeg fornøyd med, så de byttes ikke ut. Jeg har ikke sub i bilen, så det skal også investeres i om jeg beholder den.
///Mysild Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 orginal styling er jo finest da... da er det orginalt og styling samtidig hehe... ellers fin bil btw, liker felgene og lakken ser jo veldig fin ut...
mcfire Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Tusen takk for hyggelige kommentarer og tips på bilen folkens Skal se å få lagt ut interiørbilder om ikke så lenge, samt bestemme meg for hva jeg skal gjøre med den. Trivelige kommentarer drar jo i retning av å beholde den må jeg si
mcfire Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Ok her kommer noen interiørbilder. Tatt med mobkamera. Men det får stå til.
ingard Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Har potensiale den der ja Så veldig bra ut både inne og ute..
djscream Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Familie tralle det der.. en god ting bilen har er god plass i bagasjen. Driver å bygger anlegg for folk baki bilen. Synd du bor i tr.heim.. hvis du ville hatt noe råttbaki.
mcfire Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Hehe familietralle du liksom Ikke skjedd så mye med den i det siste, derfor lite med oppdatering. Kun byttet olje og filter. Tenkte gå igang med noe, men så viser det seg altså at clutchen min begynner krangle. Og da fyker det fort 6-7-8 høvdinger på det. Dessuten tenker jeg kanskje bytte til E46 i sommer... så vet enda ikke helt hvor mye jeg skal gjøre pga uvissheten om ny bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå