Gå til innhold

///M badge i grill

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

M3 er en så dyr og spesiell bil at man burde ikke ødlege det orginale utsende mener jeg

mk7dl9s8jvwq9frftzji.jpg

men hadde et bilde av en bil som hadde det så her er det vertfall et forslag til :)

faktisk gamlebilen min du har bilde av der ;) min første BMW

tmnad6kfkm5500rs8v3s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan stemme :) likte fronten på den bilen husker jeg så lagra bildet, men tror det er en liten stund siden nå

åssen bil var det ?

ja,var en nydelig bil,savner den :)

var en 94`320i , lurer på hvor den er nå.den var importert fra tyskland,og en eldre herremann ibergen som eide den før meg. den var og chip-trimmet ,så var ganske sprek.

den var helt orginal da jeg kjøpte den,og ble litt forandringer

før styling :

9oxisbdd6p5ao9kway7l.jpg

etter styling

nm6oteta5rkhkvp405od.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjønner godt du savner den, meget pen bil :)

lenge siden du solgte den og hvor ble den solgt til?

her er resten av bilda jeg har av den, du har de sikkert :wink:

husker ikke hvor jeg fant de, men har vertfall bilder av den som jeg fant på nettet en gang :D

otfp66paukazlimc0gxw.jpg

ds65eua5nfbl8myrhykz.jpg

qgc65ay06gk46fhidt9f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw folk, hør her!

Folk har M på girkulen, gulvmatter, ratt, nakkestøtter, grill, bagasjerom m.m på en harry 316.

Hva er det for en utrolig tragisk trend? Tror dere at dere har en M bil med engang dere monterer en M-tech del?

Når en BMW med M i grillen kjører forbi, ser jeg ikke på bilen, men jeg ser på personen bak rattet og tenker synd på bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw folk, hør her!

Folk har M på girkulen, gulvmatter, ratt, nakkestøtter, grill, bagasjerom m.m på en harry 316.

Hva er det for en utrolig tragisk trend? Tror dere at dere har en M bil med engang dere monterer en M-tech del?

Når en BMW med M i grillen kjører forbi, ser jeg ikke på bilen, men jeg ser på personen bak rattet og tenker synd på bilen!

diskusjonen om M emblemet her var faktsik og sette det i grillen på en M3 da, vis du ikke fikk med deg det, selv synes jeg det er penere med emblem fri bil , men alle har hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...