jcvold Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 M3 er en så dyr og spesiell bil at man burde ikke ødlege det orginale utsende mener jeg men hadde et bilde av en bil som hadde det så her er det vertfall et forslag til faktisk gamlebilen min du har bilde av der min første BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 det kan stemme likte fronten på den bilen husker jeg så lagra bildet, men tror det er en liten stund siden nå åssen bil var det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 det kan stemme likte fronten på den bilen husker jeg så lagra bildet, men tror det er en liten stund siden nååssen bil var det ? ja,var en nydelig bil,savner den var en 94`320i , lurer på hvor den er nå.den var importert fra tyskland,og en eldre herremann ibergen som eide den før meg. den var og chip-trimmet ,så var ganske sprek. den var helt orginal da jeg kjøpte den,og ble litt forandringer før styling : etter styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 sjønner godt du savner den, meget pen bil lenge siden du solgte den og hvor ble den solgt til? her er resten av bilda jeg har av den, du har de sikkert husker ikke hvor jeg fant de, men har vertfall bilder av den som jeg fant på nettet en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Bmw folk, hør her! Folk har M på girkulen, gulvmatter, ratt, nakkestøtter, grill, bagasjerom m.m på en harry 316. Hva er det for en utrolig tragisk trend? Tror dere at dere har en M bil med engang dere monterer en M-tech del? Når en BMW med M i grillen kjører forbi, ser jeg ikke på bilen, men jeg ser på personen bak rattet og tenker synd på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Hva er poenget med å chiptrimme en 320? Bortsett fra å heve turtallsperren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 menne, til trådstarter... hvorfor ødelegge fine grillen med ett slikt merke. ser jo ikke noe bra ut. kunne kanskje sett litt bedre ut om det var innfelt i grillen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Bmw folk, hør her!Folk har M på girkulen, gulvmatter, ratt, nakkestøtter, grill, bagasjerom m.m på en harry 316. Hva er det for en utrolig tragisk trend? Tror dere at dere har en M bil med engang dere monterer en M-tech del? Når en BMW med M i grillen kjører forbi, ser jeg ikke på bilen, men jeg ser på personen bak rattet og tenker synd på bilen! diskusjonen om M emblemet her var faktsik og sette det i grillen på en M3 da, vis du ikke fikk med deg det, selv synes jeg det er penere med emblem fri bil , men alle har hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 carlhaakon : jeg er smigret over at du likte bilen så godt at du lagret bildene bilen ble solgt til Arna , i Bergen, siden har jeg ikke sett den. han som kjøpte den jobber vist på steinknuseriet på eikefet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå