carlhaakon Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 jo takk er faktisk enig derbilder kommer når tingene er lakket og montert, og sommerfelgene står på igjen.. det er bra gleder meg til og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 lurer på å bygge om bilen t vinteren. En noen større motor å slikt. Etter å ha sjekket litt runt skjønner jeg at 2,8 er tingen. 2,5 er mye dyrere å forsikre. Noen som har noe erfaring med ombygging til 2,8 ? Problemet er jo at her i landet er ikke akkurat dette noe man kommer ofte over i cab eller coupè, i delebilversjon. M3 er jeg redd blir for dyrt for min lommebok å kjøpe inn.. noen som har noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Så lenge du bygger om så vil du betale forsikring på den biltypen du har. dvs har du 318 betaler du forsikrig på 318 uansett hvilken motor som står i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 det stemme vel ikke helt. Vet noen selskap legger på pris etter HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 da var sommerfelgene på plass, bilen er senket igjen, leppa er på igjen, og m.lister er montert. M-ratt er også innstalert, av den nyere store typen. Mye finere synes jeg enn di små 3-eika. Ble endeel lav. Sleit veldig med å komme meg ut av garasjen. men fint er det i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå