SuperGaute Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Likte den over =) Får legge ut et bilde av min og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Thanx! Pen og clean 3'er du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 UTEN tvil er det e28'n m535i'n til Therex. Er forrige eier på den bilen, bil som skiller seg ut fra mengde i motsetning til e30,e36 etter min mening som det er for mange av og det blir monotont. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Ja nettopp noe som gjør at en E36 som skiller seg ut i mengden skal være temmelig bra strøken for å i det hele tatt nå opp.. Forumets fineste bil er jo ikke en som skiller seg ut fordi det bare er en av den.. Den er jo fineste bil fordi den er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Men savner noen fine e21 her jeg!? Så jo en under prosjekt-tråden som skulle skifte tak. Den så fin ut den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Men savner noen fine e21 her jeg!? Så jo en under prosjekt-tråden som skulle skifte tak. Den så fin ut den... Selv er jeg blitt veteranbil gutt.. Få se en skikkelig perle av en bmw da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Legger ved et bilde av min jeg,som de av dere som ikke hater sorte felger kan se på .hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Den var veldig fin! Er det sort tak også, eller er det lyset som lyver? Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Den var veldig fin! Er det sort tak også, eller er det lyset som lyver?Flere bilder? Sort tak ja. ligger bilder fra ombygginga på prosjekt sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 liker prosjektet til Harald E30R jeg, mtech 2 og grom motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Mine kandidater Først e36 M3 (Til salgs) men ble så pen att den passer her Grom e46 320 Og min Gromme M3 som skal bli grommere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Blir kansje litt gammel en E34 i dette selskapet her... men her er i alle fall min.. Mye bra biler å se på... gøy med en slik tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Slenger opp to bilder eg også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Mine kandidater Først e36 M3 (SOLGT) men ble så pen att den passer her Kan si meg enig i denne. Fet vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå