ADHD POWER Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 StaLe30 får min stemme ivertfall!!! ingen tvil! perfekt E30 i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Kan vel oppdatere med noen bilder av min fra tidligere i sommer! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 min bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 nominere meg selv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Stramvaier får min stemme nå! Herregud for en pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Mye fint her:) Men tråden bør vel få en ny topic..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 sykt rå bilder han har av bilen i hvertfall! den er nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Takker for det gutta. Bra dere liker de nye bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hva er det å ikke like? nytt navn? ja mulig... blir vel aldri enige her uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hva er det å ikke like? nytt navn? ja mulig... blir vel aldri enige her uansett Det er såpass ja. hehe he. det høres veldig lovende ut for min del. hehe Ville jo vært mulig å laget en stemme funksjon da så kunne folk stemt på bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 ja, er jo lett å lage... men måtte hatt en per orginale og uorginal og per serie, og så samlet alle og laget votes, for så å se hvem som folk stemmer på... blir mange bilder og mye arbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Stramvaier: Utrolig fin E30 og det samme med bildene. Har begynt å få mer sansen for E30 i det siste jeg. De er jo så tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Stramvaier: Utrolig fin E30 og det samme med bildene. Har begynt å få mer sansen for E30 i det siste jeg. De er jo så tøffe Tusen takk for det. Du har begynt med det ja, det er bra da er du på vei i riktig rettning. hehe Fikk du forresten pmen jeg sendte deg med priser på eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Kan vel oppdatere med noen bilder av min fra tidligere i sommer! =) blir det burnings på våler i år og? Var det ikke du som sto for det ifjord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 blir det burnings på våler i år og? Var det ikke du som sto for det ifjord? Ikke jeg som sto for det gitt! dessuten ble vel han som gjorde det i fjor bortvist for en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå