fre Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Jeg så en gang en E30 som var del-lekkert brun nederst og off-white øverst. Interiør og alt var gjennomført i samme farge som bilens lakk.... den ble henta i tyskland, og jeg husker å ha sett "reisebrevet" enten her eller på BMWCCN.no, den er i allefall en sterk kandidat! Noen som veit om den bilen? http://www.onkel3000.com/bmwmsport/tyskland1.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Hvis ikke er jo steffan sin E34 en slager =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Jeg så en gang en E30 som var del-lekkert brun nederst og off-white øverst. Interiør og alt var gjennomført i samme farge som bilens lakk.... den ble henta i tyskland, og jeg husker å ha sett "reisebrevet" enten her eller på BMWCCN.no, den er i allefall en sterk kandidat! Noen som veit om den bilen? denne du tenkte på? lekker bil JA! Her snakker vi! Hvem har denne nå og hvor går den? http://www.onkel3000.com/bmwmsport/tyskland1.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 kan jo slenge ut et par bilder av min og da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 DER var det ikke mye bakkeklaring!! Hvordan er det å kjøre rundt med den? Eller er det gresset som jukser det litt til på bildet? Kjempefin bil må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Må si jeg er svak for samtlige E39 her inne. Facelift lykter M5-speil og M5-bodykit gjør virkelig susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 TOREBMW sin E30 fortjene absolutt en plass i denne tråden. Litt dårlig bilde, men gadd ikke lete igjennom en tråd på 75 sider , for og finne et bedre. Edit, glemte jo bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 DER var det ikke mye bakkeklaring!! Hvordan er det å kjøre rundt med den? Eller er det gresset som jukser det litt til på bildet? Kjempefin bil må jeg si! Grasset skjuler nok en del! men den er vel lav nok egentlig! tatt nedi med kanalene en god del steder! men skal vel på med en Hamann leppe bare gradene stiger litt ute! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erl1d Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Masse lekkert her ja!Legger opp et bilde av min E39 sammtidig da jeg har sans for bmw med bredkant felger Denne synes jeg var griselekker, ville kanskje hatt en annen farge, men ellers virkelig flott. Synes e30,34,36 og 39 i touring utgave er noe av det feteste bmw har laget. muligens med e30 på topp. Den hvit/brune e30'en har jeg også sansen for !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Ja, fin den Erlend! Du har litt fetish for touringer du! Men jeg er helt enig, og som du seier, aller helst E30 touring! Noe sånnt kanskje?!?! Sitter på nattevakt jeg Erlend, og ser etter E30 vi kan starte å bygge på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Calitri sin M535i er utvilsomt flott ja! Har noen timer bak rattet i den bilen.. Her ifra Bmwccn sitt 1.mai treff 2006.. (Da den var i vår eie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Syns vell egentlig denne, Z3 M Coupèen til Oysteinw, fortjener å bli nevnt under denne tråden også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 lekker den Z3 der ass. kunne tenkt meg en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Ja, fin den Erlend! Du har litt fetish for touringer du! Men jeg er helt enig, og som du seier, aller helst E30 touring! Noe sånnt kanskje?!?! Sitter på nattevakt jeg Erlend, og ser etter E30 vi kan starte å bygge på! Det her er en fet bil ja, en av de fineste Touring BMW har laga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Syns vell egentlig denne, Z3 M Coupèen til Oysteinw, fortjener å bli nevnt under denne tråden også! Det er ingen M coupe - det er en helt vanlig 2.8 og den er ikke dum den, men den skiller seg egentlig ikke ut av Z3'ene. Sjåføren kjører derimot bra, så den er nok av de kjappeste 2.8'ene rundt rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå