|Ole| Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Jeg får slå et slag for E30 M3 da. Med min egen: utrolig rå bil! men vingen/spoileren gjorde ikke bilen tøffere Unskyld meg men det er da en M3, dei skal da ha den vinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Jeg får slå et slag for E30 M3 da. Med min egen: utrolig rå bil! men vingen/spoileren gjorde ikke bilen tøffere Unskyld meg men det er da en M3, dei skal da ha den vinga er det orginalt på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Selve vingen er original på e30 M3 ja. Hvis det er flappen du tenker på, så kom den originalt kun til M3 Sport Evo 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Altså,her er ingen e21'er i denne tråden,og er ikke så mange å velge i blant forummedlemmene,så får slenge ut noen av min og håpe flere følger opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Altså,her er ingen e21'er i denne tråden,og er ikke så mange å velge i blant forummedlemmene,så får slenge ut noen av min og håpe flere følger opp.. Flott bil angrer på att min gamle gikk i pressa når jeg ser denne Men ville vært ett stort prosjekt pga MYE rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Får stemme på "fineste sjuer" jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Har vært i garasjen i dag og sjekket etter fuktighet under tepper. Startet den opp. Og bare sett på den i ro og fred. Deilig Alt er bra og som nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Fin den 323 din Lars-Nord . (Lars-Nord -Send meg e-post adr din på pm til meg om du ønsker bildene som jeg tok på bmwwccn avd øst høstmønstring). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Altså,her er ingen e21'er i denne tråden,og er ikke så mange å velge i blant forummedlemmene,så får slenge ut noen av min og håpe flere følger opp..http://images.bimmers.no/files/l4ibgqqkw9uqc85tt20w.jpg http://images.bimmers.no/files/odh7klrs96rrmy15ttep.jpg Dette er en av favorittene mine, ser jeg. Fy flate så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trapdoor Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 -snip snip- Feil tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Trapdoor: mener du at dette er forumets fineste bil? eller er det jeg som har misforstått tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trapdoor Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Trapdoor: mener du at dette er forumets fineste bil? eller er det jeg som har misforstått tråden. Mest sannsynlig jeg som har misforstått tråden, trodde det var en "post bilde av bilen din" tråd, fant ingen slik. Edit: Ser ut som om hele subforumet er "post bilde av bilen din", så da tar jeg det til etteretning og poster en tråd istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har ikke den fineste bilen her, men kansje topp 10 av 318ci. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 får legge ut min ny kjøpte e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 og min gammle e36 compact;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå