Gjest Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Syns vell egentlig denne, Z3 M Coupèen til Oysteinw, fortjener å bli nevnt under denne tråden også! 22" felg bak og 18" foran eller? Bildet som juger? Hva heter felgene? hvor får jeg kjøpt de? har e39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Er ikke det AC Schnitzer felger da? Bildet juger nok litt ja, ser ut som det er tatt med en vidvinkel objektiv, pleier å kødde med størrelses forskjeller det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 JA! Her snakker vi! Hvem har denne nå og hvor går den?http://www.onkel3000.com/bmwmsport/tyskland1.htm Denne går i Elverum nå, en kamerat av meg som har den. Med mindre han har en tro dobbeltgjenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Hva heter felgene? hvor får jeg kjøpt de? har e39.. Vet ikke om Oysteinw har orginale felger! Men GS selger kopier av disse Hartge felgene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Masse lekkert her ja!Legger opp et bilde av min E39 sammtidig da jeg har sans for bmw med bredkant felger Likte denne veldig godt! Kantfelg er et must! Er det ikke noen som har en feit E60 her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 [Denne går i Elverum nå, en kamerat av meg som har den.Med mindre han har en tro dobbeltgjenger.. Har sett en 2-farga E30 i Elverum jeg også, men den er da på langt nær så fin som denne? Så den i sommer sist, da så det ut som den skulle på lakkering ha han duden kjørte uten fangere både her og der og hele bilen var pusset ned mere eller mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Min? Hærlig! Og dyrt, vell!?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 veldig pen e30 Stjernstedt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwBoy///M Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Syns vell egentlig denne, Z3 M Coupèen til Oysteinw, fortjener å bli nevnt under denne tråden også! 22" felg bak og 18" foran eller? Bildet som juger? Hva heter felgene? hvor får jeg kjøpt de? har e39.. er ikke dette ASA felger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 er ikke dette ASA felger da Neinei, ASA felgene ser helt tragisk ut i forhold til Hartge . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Ja det er Hartge felger de samme som står på min. Jeg har 9 og 10x20" på M3en. De er ganske dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 [Denne går i Elverum nå, en kamerat av meg som har den.Med mindre han har en tro dobbeltgjenger.. Har sett en 2-farga E30 i Elverum jeg også, men den er da på langt nær så fin som denne? Så den i sommer sist, da så det ut som den skulle på lakkering ha han duden kjørte uten fangere både her og der og hele bilen var pusset ned mere eller mindre.. Ja, den som går i Elverum ser ikke så fin ut, har ikke sett den i nært hold, men jeg kan alikevel ikke skjønne noe anna enn at det er samme bil, hvis ikke er det en eller annen sjel her i verden som har laget en "replica" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 [Denne går i Elverum nå, en kamerat av meg som har den.Med mindre han har en tro dobbeltgjenger.. Har sett en 2-farga E30 i Elverum jeg også, men den er da på langt nær så fin som denne? Så den i sommer sist, da så det ut som den skulle på lakkering ha han duden kjørte uten fangere både her og der og hele bilen var pusset ned mere eller mindre.. Ja, den som går i Elverum ser ikke så fin ut, har ikke sett den i nært hold, men jeg kan alikevel ikke skjønne noe anna enn at det er samme bil, hvis ikke er det en eller annen sjel her i verden som har laget en "replica" Så den bilen seinest på torsdag i elverum. Det ser ut som det er lakkert helt likt, men syns den så rotete ut jeg. Fikk ikke sett nærme på den, så er ikke godt å si om det er den samme bilen gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå