oddis Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 når eg spørte om det var ein orginal 330 Han må gjerne påstå at det er en 330 2003 modell eller en M3 2003 modell, men vegvesen.no gir meg klar beskjed om at dette er en 2001 modell 323I Så enten har han falske skilter bildene eller så snakker han *sant.
TommyL Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Jepp, enig med oddis. Karrosseriet er 323, uansett hva han sier. Sees også på kromlistene, som han har glemt å bytte. "Motoren er en 3liter istedet for 3,2 (som i m3), da 3literen tåler en langt høyere effekt" Eh...javel. Men forklaringen er enkel: "HEI Dette er en bil som er bygd på bestilling av meg, da en var ny" Ser man det...denne originale M3'en ble faktisk bestilt med 330 motor....spesielt! Denne bilen ville jeg løpt så fort jeg kunne fra, åpenbart at det er noe som skurrer.
mAZE Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Ser man chromelister på M3 vet man at noe ikke er riktig.Ikke har jeg sett en M3 i den fargen heller.. Det er å få M3'n i den fargen der. TopasBlau. Jeg er på utkikk etter en med den fargen der, men ikke lette å oppdrive. Med det interiøret vites ikke da. Men fargen utvendig er ihvertfall å få på en original M3.
Espen M33 Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Jepp, enig med oddis. Karrosseriet er 323, uansett hva han sier. Sees også på kromlistene, som han har glemt å bytte."Motoren er en 3liter istedet for 3,2 (som i m3), da 3literen tåler en langt høyere effekt" Eh...javel. Men forklaringen er enkel: "HEI Dette er en bil som er bygd på bestilling av meg, da en var ny" Ser man det...denne originale M3'en ble faktisk bestilt med 330 motor....spesielt! Denne bilen ville jeg løpt så fort jeg kunne fra, åpenbart at det er noe som skurrer. Det meste i den utgreieinga hans er jo bare svada! Jeg personlig vil tro at en person som skal kjøpe en såpass eksklusiv bil som E46 M3 vet litt om den type bil på forhånd. Når man da får slikt vås som dette til svar så trekker vel de fleste seg unna... 330ci med kompressor er sikkert heftig nok det, men da bør man jammen greie å forsøke å selge det som det det er også!!
Deep Dish Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Alt høres litt tvilsomt ut, ville aldri brukt over 400.000,- på ett "lappeteppe" Nå står det i annonsen at bilen er solgt.....
boost Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 nå er den tilbake.. ny pris. mindre HK http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
Deep Dish Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Hehe.. Fra 400hk til 231hk.! Nå har han også skrevet at det er norges råeste 330...
Espen M33 Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Hva er dette for en fyr? Bilen ble spesialbygd på bestilling av han da den var ny, men han vet ikke hva slags bil det er....
gkjernaas Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Kjenner personlig han som hadde bilen før nåværende eier, og den er IKKE spesialbestilt i fra Tyskland! Er nok en del sprøyt i den annonsa, men bilen er skamrå, og det er ingenting annet å tvile på enn selgern... Fikk tilbud om å kjøpe bilen før nåværende eier, og hadde ikke jeg hatt en bil allerede, hadde det ikke vært noen tvil! Bilen er HEFTIG!!! (Selgern går ikke jeg god for... Haha)
foo Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Bildene er fra Nørvevika(kystverket) ved Ålesund. Tror jeg har sett den bilen ved et telekommunikasjons-selskap i området. Bilen ser jo strøken ut og er nok en heftig opplevelse, men synd at selger ødelegger for seg selv med slike "usannheter".
GooraN Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 hehe, det som er at jeg var jævli keen pådenne bilen, så anonnsa på finn.no og "330" med m3 kit... stiligt om man vill sette på kompressor å stashe den opp syns jeg... rå bil å alt det der... så fikk jeg en kompiss i ålesund til å prøve den for meg, i og med at jeg er fra haugesund, og fikk egentlig relativt lite info av fyren som sku selge... Etter kompissen min prøvekjørte bilen fikk han vite at rammenr er tatt fra en "krasja" 323 som de fjerna fra alle lister osv... så tok de rammenr osv å overførte til denne "nye" m3en som var "spesial" bestilt fra tyskland... Når jeg fikk vite dette her så begynte ting å svirre rundt i hode, så jeg tok telefonen og ringte duden som sku selge, å spurte hva som var riktig og galt... Da fikk jeg bekrefta dette med at chassinr å alt det var tatt av en kondømd 323 og ført over til denne, for og jukse til seg peng fra forsikringselskapet... Da jeg spurte om kviteringer å hva han hadde av dette var det lite svar og få... i og med at dette var en "323" så hadde han selfølgelig ingen kviteringer på bilen, siden den er "ulovlig". Da sa jeg; da kan jeg egentlig tro at du har stjelt bilen og skal selge videre da? da fikk jeg tilbake, neida men har selfølgelig ingen kvits, når det er en 323 med 330 motor i... det måtte jeg og seff skjønne... Ganske løye og ikke ha en eneste kvitering på at det faktisk er du som har innportert bilen fra tyskland, og så fått et _merke_ verksted til og sette i 330 motor for deg, men ikke ha en eneste kvitering på dette her... forresten sitter det ikke no kompressor i bilen.. fikk bilder av motorommet og det er ingen kompressor i bilen grunnen til at den ble registrert som 323 var at han skulle montere kompressor på den uansett, så da betydde det nada om den var registrert om 330 eller 323... synd for han som har blitt lurt og kjøpt denne bilen... virker som en sinnsykt useriøs selger med mye rart i mosen
saevik Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 hmm..Det er jo gjort noe med motoren, eg hadde ein bekjent som var å prøvde bilen å han har aldri kjørt ein bil som gjekk så godt..Nei personen er ikkje vant med 318 etc;) Han har og prøvd ein org 330, å dette gjekk ganske så mykje bedre, så et kvart er jo gjort med motoren..
ErikS Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Hvis jeg ikke tar feil, så ble den her bygget opp i et lite verksted (tror de har sluttet driften nå) i Gulsvik, nederst i Hallingdal. Har sett den noen ganger under byggeprosessen på vei opp og ned til hytta. Så med det forbeholdet at det er samme bilen, kan jeg bekrefte det GooraN her forteller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå