Mexos Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Selgeren KB har jo noen merkelige annonser liggende på finn.no. Er det noen som faktisk har kikket på disse bilene og møtt selger? Broren til en kompis fant en bil fra han som han er interessert i. Så annonsen og etter litt skrolling var annonsen mistenkelig lik en Bmw annonse jeg fant her inne. Utrykk som dobbelselvo, får 100% hoder til å snu, kun store bostaver osv. fikk meg straks til å reagere Han skriver tydeligvis det samme i alle annonsene sine og virker ikke som påstandene hans har noe grunnlag. Her er en av annonsene hans: Bmw'n: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12418900 En Primera: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link "Grombil" "finner ikke en så strøken tilsalgs" (Skjekk bulken i døra og at et tåkelys mangler) "BILEN HAR RÅ LUFTFILTER SOM GIR RÅ LYD RÅ EFEKT" 1,6L ? Alt han skriver er jo bare piss. Blir veldig kritisk til slike selgere. Noen som har vært borti han? Adressen hans er registrert hos en "Arooj Akran"
-Lasse- Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Hehe.. Jeg har lurt på det samme. Hvem er egentlig denne KB som vi har fått en så god latter av flere ganger her på forumet??
Mexos Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Kan hende jeg finner det ut ikveld hvis han ønsker å se på den Primera'n. Jeg har fått i oppgave å hjelpe han med bilkjøp så skal være med. Jeg har sagt at det bare er å styre unna pga. selgeren.
Ad|oS Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 "Bilen er utrolig rask" Med 102hk? Heller skeptisk... Men han har sikkert bare en hel hau med slike "sitater", så bare kopierer han inn de han synes kan passe
knut_olestad Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Dobbel servo på alle bilene han selger, rart ingen andre har det på sine biler? Og å kalle en Primera 1.6 for utrolig rask er i allefall å ta hardt i! Bruttern har en 1.6 SRI, den er alt annet enn rask.
Rabies Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Hehe... DETTE ER DRØMMEBILEN SOM FÅR 100% HODENE TIL Å SNU. Yeah, drømmebil! Nissan primera-power!
carlhaakon Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... T.svl=Link her er det enda en med samme selger, er dette seriøst? bilen ser jo fin ut den, men spørs hva den har gått igjenom før siden den er lakert helt ned til listene og slikt
knut_olestad Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Den annonsa har vært mye oppe, så full av latterlige feil at det ikke kan tas alvorlig.
StianA Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 WROOOM WROOOM WROOOM WROOOM bare dette sier jo at man bør være skeptisk til og kjøpe biler av han! tydlig han liker og kjøre hardt med bilene siden han sier at en primera er rask han må ha satt den i 5 gir og trilla utfor et stup han da men en ting er posiivt med denne selgeren og det er at han har mange bilder skulle ønske at alle som selger bilene sine hadde hatt så mange bilder. hadde jo nesten vært en fornøyelse og lete etter ny bil da
carlhaakon Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Den annonsa har vært mye oppe, så full av latterlige feil at det ikke kan tas alvorlig. bilen i seg selv var ikke så stygg, men når man ser hvordan han skriver så virker det ikke seriøst lenger. noen som har snakket med selgeren?
SanMiguel Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 noen som har sett på bilene elller har kjennskap til denna figuren??
kazynor Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 flere som har merket seg at det er samme bensinstajon han har tatt alle bildene på? må vel snart betale for leie av plass hehe
316 Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Fy faen, denne duden er priceless! Jeg har aldri ledd så mye i mitt liv! Kan ingen se på en av bilene hans? Sendte han melding nå. Er gromprimaren solgt?
316 Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Det var det enda en, hadde faen meg dobbel servo denne også! Bombe! "Sjelden bil, med liten motor" HAHA!
carlhaakon Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Fy faen, denne duden er priceless! Jeg har aldri ledd så mye i mitt liv! Kan ingen se på en av bilene hans?Sendte han melding nå. Er gromprimaren solgt? hehe fikk du noe svar av han egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå