Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fy faen, denne duden er priceless! :D Jeg har aldri ledd så mye i mitt liv! Kan ingen se på en av bilene hans?

Sendte han melding nå. Er gromprimaren solgt? :lol:

hehe fikk du noe svar av han egentlig? :D

NEI, ikke noe svar ennå. :lol: Sendte en til nå. Hvor får man kjøpt dobbel servo?

Skrevet

Fikk svar med en gang. "Det får du kjøpt i Pakistan" Javel... :D

Neste spørsmål: Hvordan fungerer det i praksis? Pris? Gledeer meg allerede :D

"Du bytter den ut med orginalen. Det heter parameterstyring. Du får veldig lett styring md dn. Koster 2000 nok."

Skrevet

Hvordan i helvette kan en 318 (vell og merke IS) være det NÆRMESTE man kommer M3? Denne idioten skriver mye sykt!! Blir nesten irritert, selv om det er morro å lese. Kan hende han klarer å lure en godtroende person med noen av utspillene sine...

Skrevet

Hm.. Så veldig userriøs ut denne karen, har ikke ville kjøpt noe bil fra han.

Svarer bare bull på sms osv..

kan ikke noen snakke med han og finne ut hva pokker en dobbelservo er? :)

I den ene annonsen sto det "dobbel servo(veldig lett)"

Mulig han mener det er sånn handicap-servo, en kompis hadde det på en bil han kjørte før engang, så man kan sitte å styre med lillefingeren, hehe.. Uansett, så hadde det vært rart om alle bilene han selger har blitt eid av handicappede som har fått montert "dobbelt sevo" på bilene..

:roll:

Skrevet

Parametstyring er en type ekstrautstyr jeg vet blir levert på Mercedes. Man kan også ettermontere det, som KB her sier. Det gjør det dobbelt så lett å ratte, i lave hastigheter, og dobbelt så tungt i høye hastigheter, for å øke stabiliteten. Men syns det er rart at han monterer dette i alle bilene sine. "Enkel-servo" er da mer enn bra nok?!

Men er snart på tide at noen her inne tar på seg jobben, å besiktiger en av juvelene han har stående syns jeg, så vi vet hva slags entusiast vi har med å gjøre :lol:

Skrevet
Parametstyring er en type ekstrautstyr jeg vet blir levert på Mercedes. Man kan også ettermontere det, som KB her sier. Det gjør det dobbelt så lett å ratte, i lave hastigheter, og dobbelt så tungt i høye hastigheter, for å øke stabiliteten. Men syns det er rart at han monterer dette i alle bilene sine. "Enkel-servo" er da mer enn bra nok?!

Men er snart på tide at noen her inne tar på seg jobben, å besiktiger en av juvelene han har stående syns jeg, så vi vet hva slags entusiast vi har med å gjøre :lol:

Vi kan da ta oss en tur å se på en bil vi? ;) Må være gøy å prøvekjøre en 318is som er som en M3 ;)

Skrevet

Vi kan da ta oss en tur å se på en bil vi? ;) Må være gøy å prøvekjøre en 318is som er som en M3 ;)

Jeg er også med for å se på bil..!:D Anders kjører hihi :twisted:

Skrevet

Jeg er også med for å se på bil..!:D Anders kjører hihi :twisted:

Hehe, må ikke mobbe stakkaren ;) Aller helst burde vi jo kjørt Toyota corolla elns så han ikke ser at vi er Bmw karer. Kanskje det kommer frem flere fine skrøner da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...