D.C.V Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Den bilen er rå Så en hos BMW i Tromsø nå i uka og den ser helt fantastisk ut Ser helt fantastisk ut? Vil det si noe sånt som en nier på en skala fra en til ti? Jeg sikkert akseptere at noen synes den ser ok ut, men fantastisk er vel å ta litt i? Forøvrig ganske fascinerende at to mennesker kan se på en bil og ha to såpass forskjellige oppfatninger om hvorvidt den er vakker eller heslig. Noen biler er jo selvfølgelig så stygge at noen automatisk synes de er vakre bare på trass (eks: Multipla), men 1-serien er jo ikke direkte stygg, bare lite vakker. På samme måte som Toyota Avensis heller ikke er stygg. Jeg er sikker på at noen til og med synes Skoda Octavia er vakker, selv om den gjennomsnittlige Skoda-eier nok ikke har et like lidenskapelig forhold til bilen sin. Konklusjonen er vel da at uansett hvor stygg en bil er så vil det alltid finnes noen som synes den er pen - og motsatt. Ihvertfall en nier, Syns det er en sexy liten bil Husk det er min mening. Hva du mener er ikke så interessant for meg, men jeg respekterer din mening
Sir Hofstad Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Kjørte bak en VF reg 645CI på vei hjem fra jobb i går.(Omkjøringsveien Trondheim) Rimelig ny bil, og svært FIN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå