Betakaroten Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Noen her inne som eier denne bilen? Så den på City Lade nå i kveld. Jeg ble helt forelsket, var litt skeptisk til hvordan denne bilen kom til å se ut i virkeligheten, men den var bare helt fantastisk. Her er noen dårlige mobilbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Den så faktisk sporty ut, noe 1-serien ikke akkurat har gjort hittil. Fine felger. Hartge sto det bak, var det kun eksosen det eller? Litt vanskelig å se på de mørke bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Enig i at 1-serie coupeen tar seg best ut når det er så mørkt at den nesten ikke er synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Den nye en serie coupen tar seg MYE bedre ut i virkeligheten ja enn den gjør på bilder.. Så også en her om dagen live.. Og må si jeg ble positivt overrasket etter bare å sett den på bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 har vel vært sånn med mange av de siste BMW modellene? at de tar seg bedre ut i virkeligheten! for min del gjenstår det enda å se en coupe men! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Jeg skjønner ikke hva som er så galt med nye 1 serie coupe. Det er jo en så gjennomført tøff bil og det har den vært fra starten av. Dere kan da ikke mene at dette er grusomt! Definitivt blandt mine topp 5 BMW'er av senere tid.. Dette er bare skamrått..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Enig i at den ikke ser bra ut på bilder men i i virkeligheten syns jeg den er knalltøff!! Var ute å prøvde en slik i 120d her om dagen og må si jeg ble veldig imponert over kjøreegenskaper og motor. Skikkelig artig kjøremaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Jeg skjønner at det er blasfemisk å ha slike meninger her på forumet, men selv om jeg har sans for BMW og alt det merket står for så kunne det aldri falle meg inn å kjøpe denne bilen. Fronten er riktignok brukbar i hvit og med M-sport, men resten klarer jeg ikke helt å fordøye. Den snåle linjeføringen under sidedørene har jeg fortsatt problemer med (selv om den fungerer mye bedre på z4) og den katastrofale hekken ser jo ut som noe Hyundai kunne klart å koke sammen for ti år siden. Til å være en liten "sportslig" BMW synes jeg den utstråler altfor lite av nettopp det; sportslighet og dynamikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Jeg skjønner at det er blasfemisk å ha slike meninger her på forumet, men selv om jeg har sans for BMW og alt det merket står for så kunne det aldri falle meg inn å kjøpe denne bilen. Fronten er riktignok brukbar i hvit og med M-sport, men resten klarer jeg ikke helt å fordøye. Den snåle linjeføringen under sidedørene har jeg fortsatt problemer med (selv om den fungerer mye bedre på z4) og den katastrofale hekken ser jo ut som noe Hyundai kunne klart å koke sammen for ti år siden. Til å være en liten "sportslig" BMW synes jeg den utstråler altfor lite av nettopp det; sportslighet og dynamikk. Neida, det er klart det er lov til å ha sine egne meninger. Hadde vi ikke hatt det hadde vi ikke trengt diskusjonsforum.. Jeg er riktignok enig med deg at jeg har sans for BMW og det merket står for. Det er flere andre BMW'er jeg syns ser nøyaktig 473 ganger værre ut enn denne og som jeg aldri kunne tenkt å kjøpt (Blandt annet Z1, E36 Compact og E46 Compact (selv om det finns unntak)).. Hekken syns jeg imidertid har svært store trekk fra E46, så da må jo også hekken på E46 være noe Hyundai kunne koke sammen for ti år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Synes egentli bilen er helt rå! Litt spesiell men:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firefighter Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Spesiell bil som jeg ikke liker ved første øyekast....det er noe med hekken på bilen jeg ikke får til å stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Den bilen er rå Så en hos BMW i Tromsø nå i uka og den ser helt fantastisk ut Og er absolutt en bil jeg kunne tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Den bilen er rå Så en hos BMW i Tromsø nå i uka og den ser helt fantastisk ut Ser helt fantastisk ut? Vil det si noe sånt som en nier på en skala fra en til ti? Jeg sikkert akseptere at noen synes den ser ok ut, men fantastisk er vel å ta litt i? Forøvrig ganske fascinerende at to mennesker kan se på en bil og ha to såpass forskjellige oppfatninger om hvorvidt den er vakker eller heslig. Noen biler er jo selvfølgelig så stygge at noen automatisk synes de er vakre bare på trass (eks: Multipla), men 1-serien er jo ikke direkte stygg, bare lite vakker. På samme måte som Toyota Avensis heller ikke er stygg. Jeg er sikker på at noen til og med synes Skoda Octavia er vakker, selv om den gjennomsnittlige Skoda-eier nok ikke har et like lidenskapelig forhold til bilen sin. Konklusjonen er vel da at uansett hvor stygg en bil er så vil det alltid finnes noen som synes den er pen - og motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Fin bil og syntes den i virkligheten ga meg enda bedre inntrykk. Så en slik svart coupe på Tronerudbil i Drammen for noen uker siden. Ble litt forelsket. Den på Tronerudbil hadde en pris på over 500 000kr, så blir bare en drøm for min del . Råe felger på den trådstarter la ut. EDIT: Her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Vanvittig kul og snerten bil. Hadde absolutt vurdert denne hvis jeg hadde hatt penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå