Stalin Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Hey, var ute og cruiste tidligere idag då eg plutselig kom over en E23 732i som stå halveis oppå en tilhenger på fortauet.. måtte jo seff stoppe og kikke litt over bilen bilen står jo uten Motor og girkasse så det ut som, men lurer på hva som er planene til eigern:S (håper ikkje det er dyngen) lurer iallefall på om noen her er kjent med denne bilen og kjenner eigern. er interesert i og kjøpe bilen for en rimelig penge mvh Martin
Hawkon88 Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 står bilen med skilt er det jo mulig å sende regnr ** ***** til 2282.. står den uten skilt, har du vel lov å plukke deler uten at eier har lov å si noe? vet om noen kompisser som plukka deler fra en gammel golf for noen år tilbake- og eier kom.. mener da at de dobbelsjekket at de hadde lov.. er det skilt på hengeren- kan du spore det nr..
Stalin Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 var ikkje skilt på den og hengern, og tilhengeren så hjemme laget ut, var bare bak dekkene som var oppå hengern mens front dekkene hang på slep etter, grunnen til at den står der den står no er vell pga det ene hjulopphenget på hengern datt av ( ifølge en gubbe som eg preiket litt med mens eg så på bilen) er endel deler eg kunne tenkt meg ja, men orker ikkje og gjøre meg om til banditt for noen deler om han har planer om og sende den til høggern så skal eg heller stikke av med hele bilen en stille natt og sende over 1500kr
STM5 Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 står bilen med skilt er det jo mulig å sende regnr ** ***** til 2282..står den uten skilt, har du vel lov å plukke deler uten at eier har lov å si noe? vet om noen kompisser som plukka deler fra en gammel golf for noen år tilbake- og eier kom.. mener da at de dobbelsjekket at de hadde lov.. er det skilt på hengeren- kan du spore det nr.. Du kan ikke mene at du kan stoppe,skru av felgene og kjøre videre uten at eier kan si noe?? Dersom jeg ikke hadde betalt veiavgift, blitt stoppet av politiet og måtte sette igjen bilen uten skilt,så kunne altså du skru av det du måtte ønske 10 min. senere?? Nok et eksempel på at nettet er den plassen det spres mest bullshit!
Deep Dish Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 står den uten skilt, har du vel lov å plukke deler uten at eier har lov å si noe? vet om noen kompisser som plukka deler fra en gammel golf for noen år tilbake- og eier kom.. mener da at de dobbelsjekket at de hadde lov.. Hahahaha... Dagens....
Superbeetle Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 hehehe....tror ikke det bare er til å plukke deler Men har sett den stå der noen dager... Ser ut til ha 17" el 18" e39 m5 hjul...
Stalin Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 hehehe....tror ikke det bare er til å plukke deler Men har sett den stå der noen dager... Ser ut til ha 17" el 18" e39 m5 hjul... er ikkje helt sikker på kas type felger det er, men feit er det iallefall
Stalin Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 Er den hvit med mørke ruter?? den er Sølv, er iallefall fra før 1983 då det ikkje er facelift utgave, bilen har også BBS front spoiler var veldig mørkt ute så fikk ikkje helt sett bilen inni, men så ut til og være en haug med dekk inni den iallefall
tessa888 Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Så den i går jeg også, man kan vel ikke bare sitte fra seg en bil sånn vel.. Vet om noen som gjør det og bare håper andre plukker bilen med seg eller bosser den..
Hansh Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Er den hvit med mørke ruter?? den er Sølv, er iallefall fra før 1983 då det ikkje er facelift utgave, bilen har også BBS front spoiler var veldig mørkt ute så fikk ikkje helt sett bilen inni, men så ut til og være en haug med dekk inni den iallefall Lurer på om jeg har sett den på samme sted som den hvite stod? I svingen etter flaten med fotobokser rett før du kommer til kirken.
Cyrus^^ Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Stemmer vel ganske bra det at den står ca der. La merke til den i morges, men var fremdeles mørkt så fikk ikke med meg at det var en E23.
bård Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Selv om en bil ikke har skilt er det alltid en som eier bilen, så det at det bare er å forsyne seg da er det dummeste jeg har hørt.. Må ikke tro på alt folk sier Håkon:)
Stalin Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 men om noen vet kem eiern kan være må dere bare hyle ut !! er ekstremt synd om denne skulle gå til Huggern! men snakket med en som bor der, han sa at hjulopphenget på hengern hadde falt av og de måtte bare parkere der og hente den etter noen dager! men med den jalla tilhengern så ser du ut som de ikkje har noe interesse av og ta vare på bilen og de var på vei til huggern! men er det noen her som vet om noen E30 prosjekter? for bilen står jo uten Motor og gearkasse. disse bilene er jo temlig populær og kjøpe for og sette motor og gear over i E30'r også kaster de resten av bilen etterpå
Stalin Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 Lurer på om jeg har sett den på samme sted som den hvite stod? I svingen etter flaten med fotobokser rett før du kommer til kirken. Når sto det en hvit en der då ? alltid kjekt og spane etter E23'r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå