Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hey, var ute og cruiste tidligere idag då eg plutselig kom over en E23 732i som stå halveis oppå en tilhenger på fortauet.. måtte jo seff stoppe og kikke litt over bilen :D

bilen står jo uten Motor og girkasse så det ut som, men lurer på hva som er planene til eigern:S (håper ikkje det er dyngen)

lurer iallefall på om noen her er kjent med denne bilen og kjenner eigern. er interesert i og kjøpe bilen for en rimelig penge :)

mvh Martin

Det må jo være noe av det ALLER ALLER dummeste jeg noen gang har hørt!!!!!!!

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
står bilen med skilt er det jo mulig å sende regnr ** ***** til 2282..

står den uten skilt, har du vel lov å plukke deler uten at eier har lov å si noe? vet om noen kompisser som plukka deler fra en gammel golf for noen år tilbake- og eier kom.. mener da at de dobbelsjekket at de hadde lov..

er det skilt på hengeren- kan du spore det nr..

Prøver igjen:

Det må jo være noe av det ALLER ALLER dummeste jeg noen gang har hørt!!!! Du mente ikke det, vell!?

Skrevet
Hey, var ute og cruiste tidligere idag då eg plutselig kom over en E23 732i som stå halveis oppå en tilhenger på fortauet.. måtte jo seff stoppe og kikke litt over bilen :D

bilen står jo uten Motor og girkasse så det ut som, men lurer på hva som er planene til eigern:S (håper ikkje det er dyngen)

lurer iallefall på om noen her er kjent med denne bilen og kjenner eigern. er interesert i og kjøpe bilen for en rimelig penge :)

mvh Martin

Det må jo være noe av det ALLER ALLER dummeste jeg noen gang har hørt!!!!!!!

var det meg du siktet til eller Hawkon?

Skrevet

står den uten skilt, har du vel lov å plukke deler uten at eier har lov å si noe? vet om noen kompisser som plukka deler fra en gammel golf for noen år tilbake- og eier kom.. mener da at de dobbelsjekket at de hadde lov..

Var vel dette han sikta til.. hehe..

Skrevet

OMG.. :roll:

Skrevet
men om noen vet kem eiern kan være må dere bare hyle ut !!

er ekstremt synd om denne skulle gå til Huggern! men snakket med en som bor der, han sa at hjulopphenget på hengern hadde falt av og de måtte bare parkere der og hente den etter noen dager!

men med den jalla tilhengern så ser du ut som de ikkje har noe interesse av og ta vare på bilen og de var på vei til huggern!

men er det noen her som vet om noen E30 prosjekter? for bilen står jo uten Motor og gearkasse. disse bilene er jo temlig populær og kjøpe for og sette motor og gear over i E30'r også kaster de resten av bilen etterpå :evil:

Du har kanskje tenkt på det, men du kan prøve å legge igjen en lapp eller gjerne flere lapper med "JEG KJØPER DENNE BILEN, RING XXX XX XXX" på? Så ser de vel lappen hvis/når de henter bilen? :)

Skrevet
men om noen vet kem eiern kan være må dere bare hyle ut !!

er ekstremt synd om denne skulle gå til Huggern! men snakket med en som bor der, han sa at hjulopphenget på hengern hadde falt av og de måtte bare parkere der og hente den etter noen dager!

men med den jalla tilhengern så ser du ut som de ikkje har noe interesse av og ta vare på bilen og de var på vei til huggern!

men er det noen her som vet om noen E30 prosjekter? for bilen står jo uten Motor og gearkasse. disse bilene er jo temlig populær og kjøpe for og sette motor og gear over i E30'r også kaster de resten av bilen etterpå :evil:

Du har kanskje tenkt på det, men du kan prøve å legge igjen en lapp eller gjerne flere lapper med "JEG KJØPER DENNE BILEN, RING XXX XX XXX" på? Så ser de vel lappen hvis/når de henter bilen? :)

Det har akkurat det eg har tenkt til og gjøre idag :D

Skrevet
står bilen med skilt er det jo mulig å sende regnr ** ***** til 2282..

er det skilt på hengeren- kan du spore det nr..

Det er det dummeste jeg har hørt. Bilen min hadde ikke skilt før eukontroll. Hadde blitt rimelig forbanna hvis noe idioter kom å plukka deler av den.! Er det din bil, er det ikke nøye om det er skilt eller ikke. Skilt er for å kjøre på veien..

my god..

Skrevet

hvis den er åpen kan du også åpne panseret, ta chassisnr og ringe til biltilsynet på mandag. En kamerat av meg kjøpte mercedes på denne måten.

Skrevet

hehe, finner man en lommebok langs veikanten med visakort og masse penger i, kan jeg da helt lovlig plukke ut noen "deler" fra denne?

Men på en annen side, hvor lenge kan en uregistrert bil stå langs offentlig vei uten at noen tar affære? Det kan jo være en bil som ikke er momset inn feks...

Skrevet

ille kjedelig for de som sitter på bane bil uten skilt da, folk kan bare gå å skru av deler fra bilen... hadde blitt en artig dag på rudskogen det tenker jeg;) hehe

Skrevet

jeg sa ikke at jeg ville gjort det- men jeg vet det har blitt gjort. merker jeg vekka litt irritasjon hos mange nå.. :)

er vel annerledes når bilen står på henger kanskje. jeg vet no at biler som står uten skilt blir taua vekk etter en stund, og kastet etter enda en stund hvis bilen står på offentlig vei.

var en gammel boble som stod å veien v huset til morfar for noen år siden. den kom det en tauebil å hentet etter at min morfar ringte til politiet eller noe sånt etter at den hadde stått noen mnd og han hadde sjekket opp i om noen av naboene kjente til bilen. kan for all del være tyvegods også som stod der.

men en bil på henger og hengeren har skilt- så er jo det sånn sett gjerne ett "registrert" kjøretøy..

står forresten en e23 til salgs på finn no i bergen. uten motor.

Skrevet
ille kjedelig for de som sitter på bane bil uten skilt da, folk kan bare gå å skru av deler fra bilen... hadde blitt en artig dag på rudskogen det tenker jeg;) hehe

hadde blitt endel 745i motor'r på meg då ja :lol: tatt en M5 og skrudd ut en skrue og legge den igjen og ta resten av bilen :D

Skrevet
hvis den er åpen kan du også åpne panseret, ta chassisnr og ringe til biltilsynet på mandag. En kamerat av meg kjøpte mercedes på denne måten.

kan jo ta og prøve det :) skal iallefall ut til bilen seinere og henge på en lapp :D

Skrevet

då har eg hengt ut en lapp, mens eg sto der kom det en politimann inn og spurte om det var min bil blabla, han sa no iallefall at de hadde fått tonnevis av klager om bilen og innen noen dager så henter Falken den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...