PIIIPower Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Pent antall riktige biler. Første med riktig svar vinner gåtur til det aktuelle stedet. Jada, verdens værste bilder, men mobilcam og dårlig tid er ikke bra. Hverken alene eller samtidig.
StianA Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 jeg trur bilen din er den neders til høy på dette bilde hvis du kjørte bmwen. stemmer det? og du var på et parkeringshus
Mexos Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Pent antall riktige biler.Første med riktig svar vinner gåtur til det aktuelle stedet. Jada, verdens værste bilder, men mobilcam og dårlig tid er ikke bra. Hverken alene eller samtidig. Helt til venstre? Ser ut som du er hos en Bmw forhandler ut ifra fargen på det skiltet som hang over inngangen i bakgrunnen på ene bilde, men var vanskelig å vite hvor du er uten å ha vært der selv
PIIIPower Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 Gunnar vant gåtur, vær glad du ikke bor i Troms. Parkeringa til BMW Norge på Fornebu dette. kongstian87: Feil. Mexos: rett, ultimate ransbilen; INGEN spesielle kjennetegn. ok, det var flaut
knut_olestad Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Tenkte gardermoen jeg da, ikke at jeg har noen anelse, har jo aldri vært der.. men men
Gunnar Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Tenkte gardermoen jeg da, ikke at jeg har noen anelse, har jo aldri vært der.. men men BMW Norge holder til på Fornebu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå