Bmwray Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Hei! Etter et møte med et rådyr måtte jeg bytte grill rammen, vet ikke hvilken modell grill jeg fikk kjøpt og kan ikke se noe forskjell på dem? Passer feks en 91-96 modell crome grill ribbe inni en 97 modell grillramme? Eller en 91-96 modell grill ramme og en 97 modell crome grill ribbe? kjøpte en crome grill på gs og den passet ikke, virket som om den var for stor! det var fra 94-96 modell grill, jeg er ganske sikker på at den nye grillen min har sitti på en 94 modell bil, om den har vært byttet senere vet jeg ikke.. Er det noen måter jeg kan se hvilen modell grill jeg har? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 hmm mener 97 grillen har facelift jeg, men på forrige bmwen min hadde jeg 97 grill med 91 mod nyrer så burde gå bra det men er ikke sikker. funka hos meg i hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Man må iallfall bytte grillramme om man skal oppdatere til ekte faceliftgrill. Fins faceliftnyrer som passer 91-96, men de blir hakket for store syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 bilen er en 97 modell men grillen er byttet og jeg vet ikke modellen, prøvde 91-96 nyrer og dem var litt for store! Er 97 grillen litt mindre? må man ha mindre nyrer? Synes det høres rart ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Har du grill fra facelift(97->), må du ha tilsvarende nyrer. Altså facelift nyrer. Har du grill fra 91-96 må du også ha tilhørende nyrer. Er 1 av 2 liksom. De passer ikke om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 97 facelift grillen bygger utover med utovergående nyrer og er rund i underkant av hjørnene, den gamle grillen er liksom inni ramma, og nyrene er rette... den siste mer mye mer firkanta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 97 facelift grillen bygger utover med utovergående nyrer og er rund i underkant av hjørnene, den gamle grillen er liksom inni ramma, og nyrene er rette... den siste mer mye mer firkanta... Ja, for siden jeg ikke vet modellen på grillen har jeg fått tak i 96 modell eller eldre nyrer og dem var for store til bilen, et par cm i bredden, så 97 modell nyrene er litt mindre innerst? han som hadde grillen før hadde brukt noe e46 nyrer, tenkte om kansje han hadde modifisert grillen så ikke orginalnyrer passer? Han kan vel ikke ha sveisa grill ramma mindre slik at ikke orginale passer? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 FACELIFT PREFACELIFT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Passer grillramma på alle karosseri typene? Eller er det ramme for hver enkelt type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå