ChevyKen Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Heisann! Har en 01 520 Touring som er gått 154000. I går kom lampa for nivåreguleringa på, men det ser ikke ut som bilen er seget ned. Noen som vet hva som trigger lampa? Bilen stod på flyplassen et par uker etter en tur bort, og når jeg startet bilen for å kjøre hjem var det en ukjent lyd bak som dukket opp. Trodde først det var noe med baklukelåsen - men nå antar jeg det var en ulyd i kompressoren. Hørte det en dag siden også men så har det vært stilt, og etter et par dager kom lampa. Sansynlig at kompressoren er gåen? Takker for innspill! Ken
Bonden Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Få avlest feilkoder så slippper du å få en masse andre kansje svar.
sondre Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Jeg måtte bytte belg på min i høst, men jeg fikk ingen feilmeldinger eller noen lamper som lyste. Symptomene på lekk belg er av og til problemer med å starte?!? Tror det var for at pumpa krevde for mye kraft... og som du kan se på bildene av bilen --> Low rider, men kun på en side Nok pjatt, gjør som Bonden sier, få lest av feilkoder så får du nok et svar, men jeg tror du kan fjerne lekkasje i belgen fra lista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå