Gå til innhold

Store pakker fra Koed.dk

pkaill
 Share

Anbefalte innlegg

Kan vel si det sånn at jeg har erfaring med det, jeg bestilte m3 forskjermer og baksjermer + bakkasetten + innerksjermer hele veien. Kan vel si det sånn at den kom på en palle og var nesten 2 meter høy :P

Det fine var at det kostet rundt 800,- kroner i frak ( kalkulatoren til koed tar ikke høyde for volum, kun for kg ) Så det går i kundens favør for å si det sånn :)

Også har jeg kjøpt en motor derfra, hele greia veide 155kg og det kostet meg like under tusenlappen i frakt, og da kom det en hyggelig man med jekk og ikke bare leverte han den på døra til meg, han kjørten inn i garasjen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare positivt. bestilte fangere og annet styr for rundt 20000. Pakken var vel litt over halvmetereten høg og akkuratt så lang og bred at den passet inn i en nyere vw transporter lignede varebil.

Ble kjørt ut ens erend til meg på en lørdag av posten. Og får vanligvis ikke pakker utlevert lørdagene.

prisen var vertfall ikke noe å si på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt par ganger derfra,å er det mye kommer det på pall å rett til døra :D fungerer veldig bra,men den siste gangen var det en skade på den ene delen å den sendte dem en ny dagen etter..så løp å kjøp,blir det noe galt ordner dem opp å er altid hyggelige 8) å skal du ha små ting er vel GS bildeler best,bra butikk det også :D men bare handlet 1 gang derfra men blir nok mere på begge steder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si det sånn at jeg har erfaring med det, jeg bestilte m3 forskjermer og baksjermer + bakkasetten + innerksjermer hele veien. Kan vel si det sånn at den kom på en palle og var nesten 2 meter høy :P

Det fine var at det kostet rundt 800,- kroner i frak ( kalkulatoren til koed tar ikke høyde for volum, kun for kg ) Så det går i kundens favør for å si det sånn :)

Også har jeg kjøpt en motor derfra, hele greia veide 155kg og det kostet meg like under tusenlappen i frakt, og da kom det en hyggelig man med jekk og ikke bare leverte han den på døra til meg, han kjørten inn i garasjen også!

Da var det litt drøyt at dei vil ha 363 kr i frakt for å sende ei malingsboks på 150 ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte nettopp noe smådill fra Koed.. men har ikke fått noe ordrebekreftelse på mail.. er ikke det vanlig å få det?:S

akkurat samme problemet her.. bestilte for en stund siden, sendte mail til koed i dag. fikk til svar at dem ikke har motatt noe.. så må bestille på nytt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det litt drøyt at dei vil ha 363 kr i frakt for å sende ei malingsboks på 150 ml.

363kr er minimum frakt som man må betale,bestiller man mye blir ikke frakten så mye å man sparer penger,frakten kommer opp sammen med bestilingen.Hvis du hadde sett ordentlig så hadde du fått med deg det når du bestilte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...