Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vel si det sånn at jeg har erfaring med det, jeg bestilte m3 forskjermer og baksjermer + bakkasetten + innerksjermer hele veien. Kan vel si det sånn at den kom på en palle og var nesten 2 meter høy :P

Det fine var at det kostet rundt 800,- kroner i frak ( kalkulatoren til koed tar ikke høyde for volum, kun for kg ) Så det går i kundens favør for å si det sånn :)

Også har jeg kjøpt en motor derfra, hele greia veide 155kg og det kostet meg like under tusenlappen i frakt, og da kom det en hyggelig man med jekk og ikke bare leverte han den på døra til meg, han kjørten inn i garasjen også!

Skrevet

bare positivt. bestilte fangere og annet styr for rundt 20000. Pakken var vel litt over halvmetereten høg og akkuratt så lang og bred at den passet inn i en nyere vw transporter lignede varebil.

Ble kjørt ut ens erend til meg på en lørdag av posten. Og får vanligvis ikke pakker utlevert lørdagene.

prisen var vertfall ikke noe å si på :D

Skrevet

Har bestilt par ganger derfra,å er det mye kommer det på pall å rett til døra :D fungerer veldig bra,men den siste gangen var det en skade på den ene delen å den sendte dem en ny dagen etter..så løp å kjøp,blir det noe galt ordner dem opp å er altid hyggelige 8) å skal du ha små ting er vel GS bildeler best,bra butikk det også :D men bare handlet 1 gang derfra men blir nok mere på begge steder :wink:

Skrevet
Kan vel si det sånn at jeg har erfaring med det, jeg bestilte m3 forskjermer og baksjermer + bakkasetten + innerksjermer hele veien. Kan vel si det sånn at den kom på en palle og var nesten 2 meter høy :P

Det fine var at det kostet rundt 800,- kroner i frak ( kalkulatoren til koed tar ikke høyde for volum, kun for kg ) Så det går i kundens favør for å si det sånn :)

Også har jeg kjøpt en motor derfra, hele greia veide 155kg og det kostet meg like under tusenlappen i frakt, og da kom det en hyggelig man med jekk og ikke bare leverte han den på døra til meg, han kjørten inn i garasjen også!

Da var det litt drøyt at dei vil ha 363 kr i frakt for å sende ei malingsboks på 150 ml.

Skrevet
Bestillte nettopp noe smådill fra Koed.. men har ikke fått noe ordrebekreftelse på mail.. er ikke det vanlig å få det?:S

akkurat samme problemet her.. bestilte for en stund siden, sendte mail til koed i dag. fikk til svar at dem ikke har motatt noe.. så må bestille på nytt nå

Skrevet

Da var det litt drøyt at dei vil ha 363 kr i frakt for å sende ei malingsboks på 150 ml.

363kr er minimum frakt som man må betale,bestiller man mye blir ikke frakten så mye å man sparer penger,frakten kommer opp sammen med bestilingen.Hvis du hadde sett ordentlig så hadde du fått med deg det når du bestilte :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...