Hesleskaug Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Vil bare advare alle som vurderer å kjøpe senkesett fra senk.no. Dette er i min mening et meget useriøst firma og kundeservicen er noe av den dårligere jeg har vært borti noensinne. Når jeg bestilte senkesettet fikk jeg ikke noen form for bekreftelse tilbake at jeg hadde handlet settet. (Kunne tenkt meg å fått noe på mail som beviser at jeg faktisk har kjøpt noe) Jeg måtte jeg kontakte dem når jeg ikke hørte noe. "har jeg faktisk handlet hos dere?" Og ja det hadde jeg gjort. Men dette settet måtte bestilles opp. Kom til å ta en uke. To uker gikk og jeg kontaktet igjen. Da skulle det komme i slutten av uka. En ny uke gikk. Da kontaktet jeg dem nok en gang temmelig forbanna. Og sa at jeg ville avbestille. Ikke noe svar og få. Spurte nok en gang om dette var avbestilt, og da fikk jeg svar at han kunne slå av 900kr på settet. Og at det skulle komme inn i morgen. Da var det greit tenkte jeg. Jeg fikk til slutt senkesettet mitt, men har enda ikke sett noe til pengene. Dette er nesten 2 uker siden nå. Disse er MEGET useriøse! Jeg vil ikke kalle meg vanskelig som person, men dette mått jeg bare få ut. De svarer ikke på mail og har ikke telefon nummer det er mulig å kontakte dem på. Håper jeg hjalp noen å gå i samme fella! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Leit det der. En enkel regel er å ALDRI forhåndsbetale. Da blir du sjelden eller aldri svindlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Jeg syns det er rart av bedrifter som prøver å fremstå seriøse å ikke ha et telefonnummer kundene kan nå en på. Å kun kunne kommunisere via mail virker også for meg useriøst. Du har ikke prøvd å finne et telefonnummer du kan nå eiere på via org. nummeret da? (står nederst på siden, org. nr). Forøvrig en svært kjedelig sak. Håper det ordner seg for din del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Er ikke dette "en del av norsk bildelesenter"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 De svarer ikke på mail og har ikke telefon nummer det er mulig å kontakte dem på. Håper jeg hjalp noen å gå i samme fella! Organization Name..........: Norsk Bildelsenter AS Organization Number........: 958911157 Post Address...............: Postboks 43 Postal Code................: N-3420 Postal Area................: Lierskogen Country....................: Norway Phone Number...............: +47 32 85 40 40 Fax Number.................: +47 32 85 44 94 Email Address..............: post@norskbildelsenter.no Daglig leder/ adm.direktør: Arne Harry Aasland Dette er info fra norid og brreg. forøvrig er det ett firma med 23 ansatte, så de burde jo være rimelig seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Tusen Takk. Hvor fant du dette? Må ringe hvis ikke pengene er inne til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Man kan finne navn på firma i Brønnøysundregisteret og kan så finne telefonnummer etc. via telefonkatalogen om det ikke er oppført i brreg. (Brønnøysundregisteret) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Ok, takk! Jeg anbefaler ihvertfall INGEN å kjøpe noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Tusen Takk. Hvor fant du dette? Må ringe hvis ikke pengene er inne til mandag. http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/?query=senk.no&charset=iso-8859-1&sok=s%F8k http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=958911157 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Ikke for å svartlegge alt og alle. Men så at det er Norsk Bildelsenter som eier senk.no. Noen som vet om de er like useriøse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Enda ikke fått igjen noe penger fra dem. LIGG UNNA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Jeg handla mye med norsk bildelsenter da jeg kjørte vag, opplevde aldri noe tull, delene kom i løpet av få dager, og de jeg prata med var meget hyggelige karer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå