Gå til innhold

Advarsel! senk.no

Hesleskaug
 Share

Anbefalte innlegg

bs.jpg

Vil bare advare alle som vurderer å kjøpe senkesett fra senk.no. Dette er i min mening et meget useriøst firma og kundeservicen er noe av den dårligere jeg har vært borti noensinne.

Når jeg bestilte senkesettet fikk jeg ikke noen form for bekreftelse tilbake at jeg hadde handlet settet. (Kunne tenkt meg å fått noe på mail som beviser at jeg faktisk har kjøpt noe)

Jeg måtte jeg kontakte dem når jeg ikke hørte noe. "har jeg faktisk handlet hos dere?" Og ja det hadde jeg gjort. Men dette settet måtte bestilles opp. Kom til å ta en uke.

To uker gikk og jeg kontaktet igjen. Da skulle det komme i slutten av uka. En ny uke gikk. Da kontaktet jeg dem nok en gang temmelig forbanna. Og sa at jeg ville avbestille. Ikke noe svar og få. Spurte nok en gang om dette var avbestilt, og da fikk jeg svar at han kunne slå av 900kr på settet. Og at det skulle komme inn i morgen.

Da var det greit tenkte jeg. Jeg fikk til slutt senkesettet mitt, men har enda ikke sett noe til pengene. Dette er nesten 2 uker siden nå.

Disse er MEGET useriøse! Jeg vil ikke kalle meg vanskelig som person, men dette mått jeg bare få ut.

De svarer ikke på mail og har ikke telefon nummer det er mulig å kontakte dem på.

Håper jeg hjalp noen å gå i samme fella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart av bedrifter som prøver å fremstå seriøse å ikke ha et telefonnummer kundene kan nå en på. Å kun kunne kommunisere via mail virker også for meg useriøst. Du har ikke prøvd å finne et telefonnummer du kan nå eiere på via org. nummeret da? (står nederst på siden, org. nr).

Forøvrig en svært kjedelig sak. Håper det ordner seg for din del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svarer ikke på mail og har ikke telefon nummer det er mulig å kontakte dem på.

Håper jeg hjalp noen å gå i samme fella!

Organization Name..........: Norsk Bildelsenter AS

Organization Number........: 958911157

Post Address...............: Postboks 43

Postal Code................: N-3420

Postal Area................: Lierskogen

Country....................: Norway

Phone Number...............: +47 32 85 40 40

Fax Number.................: +47 32 85 44 94

Email Address..............: post@norskbildelsenter.no

Daglig leder/ adm.direktør:

Arne Harry Aasland

Dette er info fra norid og brreg.

forøvrig er det ett firma med 23 ansatte, så de burde jo være rimelig seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...