Gå til innhold

Min bimmer, E46 M3 *Solgt*

Syse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes denne bilen er helt nydelig jeg, blir ikke akkurat noe styggere nå heller..

Hadde et slikt emblem du har i grillen liggende baki forrige bilen min, E46 Ac Schnitzer coupe, samme farge, men jeg var så usikker på om det ville blitt noe fint, men ser jo på din at det er litt stilig også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute en tur;) så langt er jeg fornøyd med redstuff klossene, men greenstuff som stod på (av en eller annen syk grunn) hadde belegget løsna.. Får ikke håpe det skjer igjen, for da må jeg nok bytte skiver ;(

Dæven, den fronten var sinnsyk! Du kjører Vredestein ser jeg... Hvordan er de dekkene? Jeg skal å få lagt mine på felg i morgen. 235\40 18, lurer litt på om det blir vell brett på e36`en med 8" med 47 innpress!?

Jeg liker dekkene mine svært godt. Det er jo ikke akkurat billigdekk ;) Men pass deg for 3. generasjonstypen.. Jeg tror den dimmen går bra på bilen din, men hvis ikke er det ikke værre enn å space ut felgene dine. Jeg tror jeg ville gjort det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, den fronten var sinnsyk! Du kjører Vredestein ser jeg... Hvordan er de dekkene? Jeg skal å få lagt mine på felg i morgen. 235\40 18, lurer litt på om det blir vell brett på e36`en med 8" med 47 innpress!?

8" med 235/40 går nok helt greit, hvis du lurte på det, men du har veldig høyt innpress, så det kan hende det tar i demperne/innerskjerm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har det vært litt polering av lakken og vask av motorrommet i vente på de siste karbondelene.. Under polering fant jeg noe tjafs jeg ikke likte, så det blir nok til en rubbing av bilen og lakkering av frontfangeren mot sommeren. Motorrommet så faktisk helt nytt ut =) Først en omgang med 50/50 zalo og varmt vann, dagen etterpå en omgang med autoglym sin motorromsvask. Etterfulgt av smøring av alle gummi og plast detaljer med silikonspray.

0d41lh6c6glw5g9p2xx5.jpg

lvnq9u7myipmkbt5kc7l.jpg

5yg7z257ckhmndaitjwv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...